• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
انجمن نجات استان اردبیل به سوگ نشست

نجیبه رنجبر، مادری که در غم عظیمش آب و تمام شد

  • کد خبر : 42892
  • 15 نوامبر 2023 - 13:47

بانو نجیبه رنجبر، مادر فداکار و پر محبت عضو انجمن نجات استان اردبیل پس از سال‌ها بیماری، تنهایی و تحمل غم فراق آسمانی شد.

به گزارش فراق، مادر چشم انتظار عظیم ارشادی روز گذشته به دنبال عارضه مغزی در بیمارستانی در شهر اردبیل بستری شد و صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، تمام دردها و رنج های دنیوی خود را جا گذاشت و به سوی معبودش شتافت.

این مادر با غیرت سال ها پس از درگذشت همسرش، به تنهایی بار مسئولیت فرزندانش را به دوش کشید. روزها و شب ها گلیم بافی کرد تا هزینه زندگی عظیم و دیگر فرزندانش را تأمین کند. بارها در دیدارش با ما می‌گفت که این خانه را با تار و پود بافتن ساخته و برای عظیم نگه داشته، اما فرزندش «عظیم» خود را در لجن زار فرقه تروریستی رجوی طوری فرو برد که رهایی از آن برایش ناممکن شده است.

پسر این مادر، ۴۰ سال پیش همراه با همسر و فرزند به انگیزه آینده بهتر راهی ترکیه شد اما بلافاصله وارد سیاه چاله ای گشت که سرنوشت زندگی او را تغییر داد.

عظیم و همسرش، گرفتار یکی از مخوف ترین فرقه های دنیا به نام «مجاهدین خلق» شدند. همسرش پس از مدتی کوتاه، از فرقه رجوی اعلام جدایی نمود و چند وقت پیش در یکی از کشورهای اروپایی درگذشت. فرزند عظیم هم در یکی از کشورهای اروپایی و در سرنوشتی نامعلوم زندگی سپری می کند.

انجمن نجات استان اردبیل و تشکل مادران قربانیان فراموش شده فرقه رجوی با انتشار پیامی این ضایعه را به تمام مادران چشم انتظار و خانواده های عضو انجمن نجات کشور تسلیت گفتند.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق هم درگذشت این مادر رنج کشیده را به همراهان همیشگی این رسانه، تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای این مرحومه مغفرت و همنشینی با اولیاء را خواستار است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42892

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است