• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

اعتراف تلویحی فرقه رجوی به مرگ «مسعود» / کاهنان معبد رجوی صدای موش فقید را درآوردند

  • کد خبر : 42784
  • 09 نوامبر 2023 - 11:28

به دنبال انتشار خبری دقیق مبنی بر این که مسعود رجوی سه سل قبل در سال ۱۳۹۹ بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است، فرقه رجوی در پیام صوتی اخیر، این خبر را تلویحا تأیید کرد.

به گزارش فراق، پس از انتشار گسترده خبر مرگ مسعود داخل مقر «اشرف ۳» و درخواست‌های عمومی در خصوص انتشار پیام صوتی از طرف مسعود رجوی، کاهنان معبد رجوی بند را آب داده و چون نتوانستند از موش در گور خوابیده پیامی بیرون بکشند، خودشان با تقلید صدای موش فقید، پیامی تمسخر آمیز بیرون دادند. 

البته محتوای این پیام آن قدر مضحک بوده که ارزش پرداختن ندارد اما به جهت خالی نبودن از لطف، تیتروار به مواردی اشاره می‌شود:

در بخش هایی از پیام صوتی منتسب به مسعود رجوی به تاریخ ۱۵ آبان ماه، آمده است: «ایران از جنگ با آمریکا و جنگ رو در رو با اسراییل زیان می‌کند…. اکنون زمان وصول قیمت است…. زمان فراخواندن به سرنگونی است….»

باید به این کاهنان جلبک مغز معبد رجوی گفت، در خیال خام هستید تا مثلا به زعم خودتان ایران را تحریک به جنگ کنید! فکر می‌کنید مخاطبانتان هم مثل خودتان فسیل هستند؛ بدبخت‌های روزگار الان دنیا جرأت جنگ رو در رو با ایران را ندارد. شیر مردان و شیر زنان این دیار خوب بلدند دندان بشکنند، این را اربابانتان به خوبی می‌دانند. این را هم بدانید اصلا لازم نیست ایران با کسی وارد جنگ شود به وقتش خواهید دید آخرین دستاویزهایتان چگونه به درک واصل خواهند شد. مطمئن باشید وعده حق همین است. شماها و ظالمین نابود شدنی هستید.

البته ببخشید از بحث اصلی خارج نشویم. هدف از این وجیزه یک جمله بود؛ از مسعود رجوی کور و پابریده رونمایی تصویری کنید منتظریم.

محمدجواد نوع پرور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42784