• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
محتوای جلسه اخیر مسئولان آلبانی با سران فرقه رجوی فاش شد

آلبانی بین پذیرش دپوی زباله‌‌های اتمی یا فرقه رجوی، گزینه دوم را انتخاب کرد / شرط آلبانی برای ورود مریم قجر به این کشور

  • کد خبر : 42758
  • 08 نوامبر 2023 - 12:04

براساس محتوای جلسه‌ای محرمانه که اخیرا لو رفته است، مسئولان آلبانی به رجوی‌ها گفتند آن‌ها بین پذیرش دپوی زباله‌‌های اتمی آمریکا و اروپا یا فرقه رجوی، مجبور شدند گزینه دوم را انتخاب کنند.

به گزارش فراق، یک منبع آگاه در آلبانی گزارش داد: به‌تازگی در جلسه‌ای که سران فرقه رجوی با مسئولان آلبانی برگزار کردند، آلبانی در پاسخ به علت تغییر رویکردش گفته که دولت آلبانی از ابتدا با حضور فرقه رجوی در این کشور مخالف بوده اما آمریکا آن‌ها را تحت فشار برای انتخاب بین دو گزینه قرار داده: یا پذیرش دپوی زباله‌‌های اتمی آمریکا و اروپا یا پذیرش فرقه رجوی!

بر اساس این گزارش، یک مقام کشور آلبانی گفته بعد از چانه‌زنی‌‌ها مبنی بر این‌که پذیرش فرقه رجوی به روابط تاریخی ما با ایران ضربه می‌زند، آمریکایی‌ها گفتند که ما برای کاهش فشارها این فرقه را از فهرست تروریستی خارج می‌کنیم و سازمان مجاهدین هم متعهد خواهند شد که در آلبانی اقدامی علیه ایران انجام ندهند. اما علی‌رغم توافق دولت آلبانی با فرقه رجوی، این فرقه به تعهدات پایبند نبود و با توجه به هدایت اقدامات تروریستی متعدد علیه ایران، ناچار به عملیات علیه این فرقه شده‌اند. 

طبق این گزارش مقامات آلبانی در این دیدار گفتند که ورود مریم رجوی با هر هویتی به داخل آلبانی همچنان ممنوع است مگر اینکه فقط برای زندگی تا مرگ در این کشور بماند و اقدام سیاسی حتی در مقر اشرف هم انجام ندهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42758

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم