• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
رجوی‌ها جرئت نکردند رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند

سگ‌های دست‌آموز نمی‌توانند علیه صاحب خود اقدامی کنند

  • کد خبر : 42468
  • 22 اکتبر 2023 - 10:22

پس از گذشت دو هفته از تحولات جنگ غزه با اشغالگران صهیونیستی و فاجعه کشتار بیمارستان الامعمدانی، رجوی جرئت نکرد واکنشی به این فجایع دردناک علیه رژیم صهیونیستی نشان دهد.

به گزارش فراق، در سایت‌های فرقه دو بیانیه منتسب به مسعود رجوی و مریم قجر منتشر شد اما در هردو بیانیه به هیچ عنوان جرئت نام بردن از رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان عامل به شهادت رساندن غیرنظامیان و محکوم کردن نداشتند.

این حرکت بزدلانه نشان محکمی از آن دارد که بیش از دو دهه است فرقه رجوی جرئت و اختیاری از خود ندارد. با اینکه بسیاری از دول غربی اقدام های رژیم صهیونیستی را نکوهش و محکوم کردند، مسعود رجوی زبون و عجوزه اش اجازه محکومیت ندارند.

با این یادآوری که بخشی از اعتبار اولیه خود را به واسطه حضور در فلسطین و همگرایی با آرمان های آنان بدست آوردند، اکنون آن قدر خوار و ذلیل شدند که از پشت به مردم و مقاومت فلسطین خنجر می زنند.

ابلهانه فکر می کنند می‌توانند با ناشی گری و تکرار جعلیات دول غربی عزم و مقاومت هفتاد و پنج ساله فلسطین را نادیده بگیرند و آن را به سایر کشورها مصادره و در هر موضوعی شانتاژ کنند.

به صراحت می گویم رجوی نمی تواند رژیم اشغالگر اسرائیل و امریکا را محکوم کند چرا که دست نشانده ای بیش نیست که بر سرراه گدایی از کشورهای غربی نشسته است.

با وجود آن که چند ماه پیش هم لگد محکمی از جانب آمریکا خورد و کمپ «اشرف۳» صحنه تاخت و تاز نیروهای آلبانی شد اما در آنجا هم جرئت حرکتی علیه ارباب نداشت. سگ های دست آموز نمی توانند علیه صاحب خود اقدامی کنند.

حالا در نمایش مزدوری اش فراتر از ارباب و در بحبوبه ای که حتی امریکا و سازمان ملل نیز اعلام کرد شواهدی در دست ندارند که دولت ایران نقشی در تصمیم حماس مبنی برحمله به اسرائیل داشته باشد، با فرافکنی و به صورت منزجر کننده به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برخاسته و با ناشی گری و کودنی همیشگی درخواست های جهانی محاکمه اسرائیل را رد وسعی می کند حکومت ایران را مقصر جلوه دهد.

روشن است که چشم پوشی و مواضع یک گروه حقیر و حمایت هایش از رژیم غاصب اسرائیل اهمیتی ندارد و این فرافکنی ها نگرانی رجوی را از رسوایی بیشتر اسرائیل و امریکا به نمایش می گذارد که آینده و موجودیت گروهش را بیش از این به خطر می اندازد.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42468

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»