• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

شکست مذبوحانه رسانه‌های نفاق

  • کد خبر : 42279
  • 11 اکتبر 2023 - 12:50

سال گذشته و پس از ناآرامی های به وجود آمده در کشور، معاندین نظام و مردم ایران، از هر دارو دسته ای به فکر افتادند تا به زعم خود سوار بر موج ناآرامی ها، از آب گل آلود ماهی گرفته، تنی به آب بزنند.

به گزارش فراق، در این میان برخی شبکه‌های رسانه ای از جمله عنترنشنال و سیمای منافقین که به وهم و خیال خود، پایگاه عظیمی در بین ایرانیان دارند از هر تلاشی فروگذار نکرده، آنچنان عنان و افسار از اسب خویش رهانیدند و مردم را به آتش افروزی و دشمنی با نظام و انقلاب تشویق و ترغیب نمودند که خودشان هم باور کردند که هر لحظه به انقلابی جدید در ایران نزدیک می شوند.

دست اندرکاران، گردانندگان و حامیان مالی این شبکه های به ظاهر آزاد رسانه ای هیچگاه باور نمی کردند ملتی که سرتاپایش سالها غرق در خون و ایثار و مقاومت برای آرمانهایش است به این راحتی ها پشت پا نخواهد زد.

تیترهای اغواگرانه و ساخت پی در پی آهنگ های به ظاهر انقلابی و تحریک آمیز شاید در کوتاه مدت بتواند عده ای را تحریک و اغوا کند اما در درازمدت پوشالی بودن این تیترها یکی پس از دیگری آشکار شد آنچنان که در سالگرد آن ناآرامی ها، مخاطب دیگر برای آن تیترهای جنجالی و تصاویر ساختگی تره ای خورد نکرد و گردانندگان عنترنشنال و سیمای منافقین مجبور شدند بجای تیتر و تصاویر زنده، به تکرار بی معنی تصاویر و ویدئوهای گذشته روی آورند.

کوتاه سخن آنکه دنیای امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات است و مردم در این دهکده جهانی، ارتباط گران لحظه ای رصد اتفاقات و واقعیات جهان خویشند.

در این میان، مردم ایران نیز به واسطه سیر تاریخی مبارزات سیاسی شان، آگاه تر از همه ملت‌ها بوده و آن قدر سواد رسانه ای دارند که مغلوب رسانه هایی همچون عنترنشنال و سیمای نفاق نخواهند شد.

یادداشت از: فرهنگ مسعودی – کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42279

نوشته های مشابه