• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اگر جرأت دارید بگذارید خانواده‌ها برای دیدار بیایند

  • کد خبر : 42158
  • 07 اکتبر 2023 - 10:16

این اطلاعیه صادر کردن ها شاید کسانی که خواهان جدایی هستند را بترساند و چند صباحی از خروج آنها جلوگیری کند که این فقط برای سازمان به گل نشسته، پانسمان است اگر نمی‌ترسید و جرات دارید بگذارید خانواده‌ها برای دیدار فرزندان خود بیایند.

به گزارش فراق، علی هاجری، عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی در یادداشتی نوشت: فرقه رجوی هر از گاهی با اسامی و مشخصات متفاوت اطلاعیه صادر می‌کند؛ یک بار به اسم سخنگوی مجاهدین از اسلو و یک بار با نام شورای ملی مقاومت و هر از گاهی به اسم کمیسیون امنیت و ضد تروریسم.

این بار اطلاعیه با نام شورای ملی مقاومت ایران صادر کرده است، ببینیم این شورای ملی مقاومت اعضای آن از چه کسانی تشکیل شده است. اگر نگاهی گذارا به شورا بیندازیم چند شخصیت غیر مجاهد بیشتر وجود ندارد که در شورا کاره ایی نیستند و فقط فرمی هستند. رجوی ها برای رد گم کردن این بار متوسل به شورا شدند. به راستی مقاومتی که خود را تنها هماورد تعادل قوای منطقه ای و جهانی می داند چه ترسی از یک اسم و یا تعداد انگشت شمار دارد. در اطلاعیه مجاهدین با نام مستعار شورای ملی مقاومت ایران آمده است که ایرانیان رها شده به جاسوسی مشغول هستند، باید از این حضرات سئوال کرد که اگر یک مورد دارید بفرمایید سند نشان بدهید. سئوال از رجوی ها، شما چه ترسی از یک تعداد انسان رها شده دارید. شما که ادعا می‌کنید ابرقدرت هستید آن هم با انقلاب مریم و اینکه انقلاب مریم از حمایت ابرقدرت بالاتر است. اجازه بدهید بدون هیچ گونه مانعی خانواده‌ها به دیدار فرزندان و بستگانشان بیایند.

ما کم ندیدیم با خانواده‌ها در عراق چه کردید از سنگ پرانی تا با آهن های برش خورده و تیرکمان زدن و غیره که خود خوب می دانید. از آنجایی که خود عامل کشورهای مختلف جهان هستید آدم را به یاد داستان آی دزد میاندازید و در دروغگویی دست گوبلز را از پشت بسته اید. به قول گوبلز که گفت دروغ هرچه بزرگتر باشد آدم های ساده لوح زودتر باور می کنند در صورتی که شما خوب می دانید نه در ایران و نه در خارج هیچ جایگاهی ندارید.

به راستی مگر برای شما فرقی می کند که اسم انجمن چه باشد مگر کم یاوه گویی در رابطه با آسیلا کردید. حتی قبل از آسیلا مگر کم از شبکه‌های جاسوسی و ترور گفتید. شبکه هایی که یک سر آن در ترکیه و سر دیگر آن در اروپا ما از این هذیان‌گویی‌ها زیاد دیدیم و شنیدیم که فقط برای مصرف داخلی است و لاغیر. این اطلاعیه ها شاید کسانی که خواهان جدایی هستند را بترساند و چند صباحی از خروج آنها جلوگیری کند که این فقط برای سازمان به گل نشسته، پانسمان است اگر نمی ترسید و جرات دارید بگذارید خانواده‌ها برای دیدار فرزندان خود بیایند.

باید یک بار دیگر تکرار کنم شما مثل آن فردی است که در تاریکی از ترس سوت می‌زند. کوتاه کنم این اطلاعیه صادر کردن تا ابد ماندگار نیست و افراد به جان آمده در اشرف را فریب نمی‌دهد. به امید روزی که آنانی که خواهان آزادی هستند راه خود را پیدا کرده و به دنیای آزاد رهنمون گردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42158