• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
رضا اسلامی

 ۲۹ سال در فرقه رجوی به من ظلم شده است

  • کد خبر : 42142
  • 07 اکتبر 2023 - 10:03

من از سال ۲۰۱۷ که از سازمان خارج شدم مقالات مختلف سر خاطرات خودم که در سازمان بودم نوشته‌ام و خواهم نوشت چون ۲۹ سال به من ظلم شده است.

به گزارش فراق، رضا اسلامی عضو نجات یافته از فرقه رجوی در یادداشتی به بهانه اراجیف گویی فرقه علیه خود نوشت: یاوه‌گویی‌‌های فرقه رجوی چیز جدیدی برای جداشده ها نیست. بیش از صد بار از این اتهامات بر علیه ما جدا شدگان نوشته شده که من و دوستان من مزدور ایران هستیم.

به هر فردی که از سازمان در طی ۴۶ سال گذشته جدا شدند یا فرار کرده‌ این اتهامات زده شده است که این افراد همه مزدور ایران بودند، من نمی‌دانم نفری که چهل و اندی سال در سازمان مجاهدین بوده و در تمامی جنگ‌ها ضد ایران در صفوف سازمان مجاهدین بوده چگونه یک شبه می‌شود مزدور چرا چون از سازمان جدا شده و رفته پی زندگیش.

سازمان مجاهدین ناراحت است که چرا پلیس آلبانی به «اشرف ۳» حمله کرده اول اینکه شما باید بدانید در خاک آلبانی زندگی می‌کنید. پلیس هر کشوری حق دارد جایی که مشکوک باشد آنجا را می تواند بازرسی کند که شما این اجازه را به پلیس ندادید و از زور استفاده کردید. رجوی عادت دارد که یک تعدادی را به کشتن بدهد بعد تسلیم شود. شاید شما بگویید پلیس آلبانی هم مزدور ایران است که حمله کرد به اشرف ۳. این حرفای شما خنده‌دار است. اگر ریگی در کفش نداشتید اجازه می‌دادید به پلیس که همه جا را بازرسی کند. حتماً موضوعی آنجا بود.

همین پلیس و نیروهای امنیتی در سال ۲۰۲۲ به خانه من مراجعه کردند. من گفتم بفرمایید همه جا را تفتیش کنید. چون هیچ موضوع پنهانی وجود نداشت. تنها چیزی که من داشتم یک موبایل بود و چند دفتر نوشتاری که به مقامات آلبانی نوشته بودم. از این بازرسی استقبال کردم چرا به خاطر اینکه تبلیغات سازمان بر علیه ما این قدر زیاد بود که هر روز یک موضوعی درست می‌کرد. خوشبختانه نیروهای امنیتی خوب چک کردند و چیزی پیدا نکردند و فهمیدند که یک نوع تبلیغات پوچ از طرف سازمان بوده. نیروهای امنیتی آلبانی می‌دانند که من کجا کار می‌کنم و پولم از کجا تامین می‌شود و نیازی به این موضوعات شما و این حرف های مفت نیست.

من از سال ۲۰۱۷ که از سازمان خارج شدم مقالات مختلف سر خاطرات خودم که در سازمان بودم نوشته‌ام و خواهم نوشت چون ۲۹ سال به من ظلم شده و موضوعاتی نوشتم که حقیقی و واقعی بوده که نفرات بیرون از این موضوع اطلاع ندارند ولی در هیچ کدام از مقالات من تهدید نبوده ولی متاسفانه سازمان مجاهدین همیشه من و دوستان مرا تهدید به اخراج از آلبانی کرده و مزدور نامیده است. در آخرین اطلاعیه‌ای که صادر شده و درسایت مربوط به مجاهدین موجود است تنها گناه من این است که واقعیت‌های درونی سازمان را افشا می‌کنم که برای دیگران تجربه بشود که به سرنوشت من و صدها نفر دیگر گرفتار نشوند.

آری من از خانواده‌هایی که بچه‌هایشان در اشرف ۳  گرفتار هستند حمایت می‌کنم و آنها هم ما را حمایت می‌کنند، به جای اینکه اراجیف‌های خود را بگویید مگر شما دم از آزادی نمی‌زنید درب اشرف سه را باز کنید که اسیران بتوانند با خانواده‌های خود ملاقات کنند، بعد همه چیز روشن می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42142

نوشته های مشابه