• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

بمباران ذهن و هوش در «اشرف»

  • کد خبر : 42141
  • 07 اکتبر 2023 - 9:51

تا یک روز قبل از خارج شدنم از تشکیلات، من گوهر بی بدلیل، مدیر انقلاب مریم و کادر … سازمان بودم. چه شد یک شبه گوهر بی بدلیل فردایش شد مزدور!

به گزارش فراق، حمید آتابای، عضو انجمن نجات در آلبانی نوشت: تا وقتی در اشرف و پیش سازمان مجاهدین بودم از اسم انجمن نجات به خاطر بمباران ذهن و هوش وحشت داشتم. زندگیم را به خاطر انتخاب اشتباهم از دست دادم. سالیان زیادی به خاطر بیگاری کشیدن مجاهدین از جسم قوی اینجانب، دچار بیماری های جسمی حادی شدم. دوران کانکس سازی سنگین ترین کارها را انجام دادم که اگر در ایران بودم الان یک شرکت تولیدی کانکس سازی داشتم. پدر عزیزتر از جانم، مادر جانانم و خواهر نازنینم را مشخصا مسعود و مریم رجوی از من گرفتند.

تا یک روز قبل از خارج شدنم از تشکیلات، من گوهر بی بدلیل، مدیر انقلاب مریم و کادر … سازمان بودم. چه شد یک شبه گوهر بی بدلیل فردایش شد مزدور!

۳۰ خرداد امسال یک نقطه عطف کیفی و یک تحول مهم بود. به قول معروف باید گفت بچه بشین سرجات. خط و نشان برای پلیس و دولت آلبانی کشیدن یک حرکت مضحک و مانند پارس سگ خوابیده است. آن گروه ناخلفی که به دلیل کثافت کاری هایش و به خاطر شکنجه روحی مردم مستقر در اشرف ۳ به اسم انقلاب مریم و عملیات جاری و همچنین به دلیل به کشتن دادن جوانان کم در آمد به اسم کانون های شورشی و یا به زندان افتادن آنها باید از آلبانی اخراج شود. باشد تا حقایق پلیدتان آشکار شود و مردم بیشتر شما را بشناسند. اسم مجاهدین خلق مترادف با نابودی زندگی و از دست دادن جان برای ادامه حیات کثیف سیاسی این سازمان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42141