• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
هوشیاری مردم ایران در مقابل معاندین

کردستانی‌ها و زاهدانی‌ها با جشن وحدت توطئه نفاق را خنثی کردند

  • کد خبر : 42086
  • 02 اکتبر 2023 - 13:36

بعد از شکست پروژه معاندین و ضد انقلاب در ۲۵ شهریور امسال که تلاش زیادی به خرج دادند تا مجدد آشوب و اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کند، اما این پروژه نیز مانند سایر دسیسه‌ها با بی‌توجهی مردم مواجه و خنثی شد.

به گزارش فراق، ضد انقلاب از فرقه رجوی گرفته تا سلطنت طلبان با تلاش شبانه روزی رسانه های وابسته به آمریکا و اسرائیل  تلاش کردند با فراخوان سراسری و با استفاده از ظرفیت قومیت ها از جمله کُرد و بلوچ با همه توان برای شرکت در نماز جمعه این هفته زاهدان و ایجاد اغتشاش و درگیری بعد از اتمام خطبه‌های نماز جمعه و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی، مجدداً ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند و آن را به سایر شهر‌های کشور بکشانند.

در نقاط مختلف کردستان جشن بزرگ وحدت با شور اشتیاق و با حضور تمامی قومیت‌ها برگزار شد و به کوری چشم ضد انقلاب این پروژه ناکام و همچنان رو سیاهی برای آنان به جای ماند.

در سالگرد اغتشاشات و نا آرامی ها در زاهدان جای جای زاهدان نیز به کوری چشم ضد انقلاب مملو از  جشن وحدت بود و رسانه های خارج نشین با تلاش های مذبوحانه خود نتوانستند مردم را به نا آرامی و اغتشاش فرا بخوانند.

تعدادی انگشت شمار و اجیر دست رجوی های کوردل و سلطنت طلب مأموریت داشتند که به نوعی اغتشاش و آشوب به پا کنند تا بلکه خوراک تبلیغاتی رسانه ها را تامین کنند که آن هم خوشبختانه با هوشیاری مردم با شکست روبرو شد.

مردم غیور و انقلابی زاهدان و کردستان در قبال این فراخوان‌ها آگاه هستند و این بار نیز دسیسه های ضد انقلاب و رسانه‌های مزدورشان چون اینترنشنال، بی بی سی، و سایر رسانه های معاند شکستی ناباورانه را تجربه کردند.

یادداشت از: نادر محمدی – کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42086