• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

«حسن موسوی» توسط یکی از اعضای ناراضی خفه شد / به درک واصل شدن یکی از عاملین اسارت اعضا در فرقه رجوی / مادری که تروریست پرورش می‌داد

  • کد خبر : 42049
  • 30 سپتامبر 2023 - 13:54

یکی از مزدوران رجوی که سابقا در بخش موسوم به کاریابی فرقه در ترکیه، برای این فرقه جذب نیرو می‌کرد به درک واصل شد.

به گزارش فراق، بر اساس اخبار به دست آمده از منابع آگاه روز سه شنبه ۴ مهرماه حسن موسوی یکی از مزدوران فرقه رجوی در درگیری با یکی از اعضای ناراضی این فرقه کشته شده است.
طبق اخبار واصله یکی از افراد ناراضی فرقه تروریستی رجوی که پس از عدم موافقت با خروج او از اشرف ۳، دو عملیات فرار ناموفق داشته، تحت فشارهای روانی ناشی از شرایط وخیم پس از حمله پلیس آلبانی به مقر فرقه، با حسن موسوی که عامل انتقال قاچاقی و غیرقانونی او به عراق بود مشاجره لفظی پیدا کرده و به این خاطر که موسوی را عامل بدبختی خود می دانست در مشاجره و درگیری پیش آمده، او را خفه می کند.

این فرد که هویت او هنوز مشخص نشده است، در قرنطینه ستاد اطلاعات فرقه قرار دارد و احتمالا خبر مرگ او در اثر بیماری در هفته های آینده از جانب فرقه منتشر شود؛ مرگی که علت واقعی آن یا شکنجه و یا خودکشی خواهد بود.

اما حسن موسوی کیست؟

حسن موسوی ملکی متولد ۱۳۳۰ در مرند با ابلاغ فرقه با پوشش دانشجو، در بخش موسوم به کاریابی فرقه در ترکیه فعالیت داشت. وظیفه و ماموریت بخش کاریابی فرقه، شناسایی و جذب افراد ناراضی با وعده کار و اقامت در اروپا و انتقال به صورت قاچاقی از مرز شمالغرب به ترکیه بود.

موسوی به عنوان یکی از سرپل های فرقه در ترکیه وظیفه تحویل افراد منتقل شده به صورت غیرقانونی به ترکیه و انجام مقدمات و انتقال غیرقانونی با فریب افراد به مقر اشرف در عراق را داشت.

یکی از اهداف فرقه تروریستی رجوی در قاچاق انسان و انتقال به اردوگاه اشرف در عراق، جبران کمبود نیروی ناشی از تلفات بالای عناصر خود در عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) بود.
گفته می شود مادر، شوهر خواهر و برادر حسن موسوی نیز به عنوان عناصر تیم‌های عملیاتی و ترور فرقه بودند که دستگیر و اعدام شدند و خواهر او در درگیری مسلحانه با نیروهای کمیته کشته شده است.

در هفته های اخیر اوضاع برای فرقه رجوی بسیار سخت و بحرانی شده و هر روز با چالش جدیدی روبرو هستند. از اختلافات گسترده بین مقامات ارشد تا انتقادات شدید اعضای عادی به مریم رجوی و چند درگیری فیزیکی بین نیروها بر سر انتقال به کانادا که تنها گوشه ای از این بحران می باشد. از سویی بعد از فرار بیجار رحیمی از مقر اشرف ۳، سختگیری و فشار به نیروها به دستور مقامات ارشد سازمان افزایش یافته و این موضوع هم در کنار برخی وقایع باعث تشدید فشار روانی در بین اعضای جنایتکار این فرقه گردیده است.

بر اساس اعتراف‌های خود فرقه، خدیجه مدنی (مادر موسوی) به همراه ۸ فرزند دیگرش، دائم برای مأموریت‌های تروریستی فرقه که بین ارومیه و تهران انجام می شد، تسلیحات و مهمات جابه‌جا می‌کرد.

نکته جالب اینجاست سایت های فرقه برای ردگم کنی علت درگذشت وی را بیماری و عارضه ریوی اعلام کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42049