• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

زهی خیال باطل

  • کد خبر : 42012
  • 27 سپتامبر 2023 - 11:49

همزمان با سالگرد اغتشاشات در ایران، گروهک های ضد انقلاب از گروه های چپ و راست و میانه گرفته تا خارج نشینان فراری از وطن با در اختیار داشتن رسانه های وابسته به آمریکا و اسرائیل و با استفاده از شخصیت ها و سیاست مدار های مستهلک و از میدان خارج شده، بیست و چهار ساعته علیه نظام و ملت ایران تاختند تا بلکه ملت ایران را به اغتشاش و نا آرامی کشانده، فضای سیاسی ایران را نا امن و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

منافقین و سلطنت طلبان که همواره خیال حکمرانی بر ایران را در سر می پرورانند با استفاده از فرا رسیدن سالگرد اغتشاش و نا آرامی های سال گذشته، آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاهها و مدارس، با حداکثر تبلیغات رسانه ای، صدور بیانیه و فراخوان دادن به طرق مختلف و دعوت مردم به اغتشاش و ناآرامی باز هم مثل گذشته ناکام ماندند تا ضمن رو سیاهی، سراب حکمرانی شان هم مثل همیشه بر باد فنا رفته، نتوانند اهداف کثیف خود را عملی سازند .

قسمت خنده دار ماجرا آنجاست که عده ای انگشت شمار اجاره ای منافق و سلطنت طلب از پوشکی های اشرفی گرفته تا بقایای پوسیده سلطنت طلبان که می خواهند سرنوشت ملت ایران را تغییر دهند خودشان نیز همدیگر را قبول ندارند و سر و کول هم می زنند تا اهداف ننگین و کثیف خود را به همدیگر تحمیل نمایند، حال جای سوال است که آیا این وطن فروشان می توانند برای ملت ایران تعیین تکلیف کنند؟

به گواه تاریخ، پاسخ روشن است: رجوی مکار روباه صفت و بقایای پهلوی هر دو از یک آغول تغذیه می کنند و هر کدام به نوعی مترسک دست آمریکای ها و اسرائیلی ها هستند و هدفی جز وطن فروشی ندارند.

تا دیروز شاه ملعون و سلسله پهلوی آنچه که ظلم بود در حق ملت ایران کوتاهی نکردند و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد که این سلسله هرگز در بین ملت ایران پایگاهی نخواهد داشت و از انان چیزی جز نفرت و انزجار به یادگار نبرده اند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست خائنین رو شد و مسعود رجوی خائن سرکرده فرقه رجوی بلافاصله با صدام و حزب بعث و دیکتاتور عراق متحد شد و در دوران دفاع مقدس دوشادوش صدام تکریتی متجاوز در جبهه های جنگ علیه ملت ایران در جنگ بود و این رسوایی برای هر ایرانی آشکار است و تاریخ ایران هرگز آن را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

این انقلاب با خون هزاران ایرانی آبیاری شده و این نظام با خون هزاران سرباز وطن آبیاری شده و به ثمر نشسته است و ثمر این درخت تنومند برای نسل های آینده نیز باقی خواهد ماند.

بنابراین تفاله های رجوی و سلطنت طلب هیچ گاه نخواهند توانست نه ریشه و نه حتی برگ های آن را خدشه دار کنند.

فرقه کثیف رجوی که دستش به خون بیش از هفده هزار نفر شهروند ایرانی بیگناه آلوده است آیا می تواند در بین ملت ایران جایگاهی داشته باشد و آیا می تواند سرنوشت ایران را رقم بزند. زهی خیال باطل…

یادداشت از: نادر محمدی – کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42012

نوشته های مشابه