• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
افشاگری از مصطفی بهشتی

رجوی می‌گفت به همسران سابق خود بگویید «عفریته»

  • کد خبر : 41881
  • 13 سپتامبر 2023 - 13:44

رجوی در نشست‌های انقلاب مریم خطاب به کسانی که همسر خود را به اجبار طلاق داده بودند، گفت، هیچ مجاهدی حق ندارد بگوید «همسر سابق» باید بگوید «عفریته سابق».

به گزارش فراق، مصطفی بهشتی در یک افشاگری جدید از ماهیت فرقه پلید رجوی نوشت: یادم هست در یکی از نشست های انقلاب مریم، رجوی در مورد بحث افرادی که دارای همسر بودند گفت، هیچ مجاهدی حق ندارد بگوید یاد همسر سابق افتادم، باید بگوید به یاد «عفریته سابق» افتادم.

وی در این نوشته خود افزود: دلم برای افرادی که همسر داشتند می‌سوخت چرا که باید به اجبار حرف رجوی را در نوشتن گزارش های غسل و لحظاتشان در مورد همسرانشان می‌نوشتند و در جمع می‌خواندند. این کار رذیلانه رجوی دقیقا ضد انسانی و توهین به زنان بود. نفرات باید در نشست غسل روزانه حتی فکر کردن به همسرانشان را هم باید در جمع بیان می کردند. حتی اجازه نداشتند فکر به زندگی گذشته بیفتند. رجوی با این کارها می‌خواست افراد را تحقیر کند و بیشتر شستشوی مغزی دهد.

مصطفی بهشتی در این نوشته تصریح کرد: رجوی می‌گفت، زنان شما باید برای من و محرم من باشند. باید آن‌ها را به من بدهید. حتی حق فکر کردن به زنان خود را ندارید. مرد مجاهد به چه حقی به زن خود فکر می کند؟ حالا ببینید دم از آزادی و برابری زن و مرد می زنند و می گوید زنان حق انتخاب دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41881