• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

نمایش عکس‌های دیده نشده از وقایع تروریستی دهه۶۰ در برج «میلاد» / نیاز به برپایی چنین نمایشگاه هایی در تمام استان‌ها + فیلم

  • کد خبر : 41693
  • 05 سپتامبر 2023 - 9:57

نمایشگاه عکس «ایران؛ قربانی تروریسم» شامل ۵۰ فریم از عکس‌های دیده نشده در دهه شصت برگزار شد.

به گزارش فراق، این نمایشگاه به مناسبت هشتم شهریورماه روز ملی مبارزه با تروریسم به همت بنیاد هابیلیان و شهرداری تهران و در حضور خانواده معزز شهدای ترور و مسئولین در محل «برج میلاد» برگزار شد.

جنایات رجوی از حافظه ملت ایران پاک نمی شود

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان در گفتگو با خبرنگار ایرنا برگزاری این نمایشگاه را هدفی برای یادآوری جنایات فرقه رجوی عنوان کرد و گفت: منافقین در تلاش هستند که جنایات خود را از حافظه ملت ایران پاک کنند و گروه‌های تروریستی و منافقین به دلیل جنایتی که در تروریسم ایجاد کردند و همچنین خیانتی که در جنگ ایران و عراق در کنار صدام علیه ملت ایران انجام دادند از دهه ۶۰ گریزانند و ما نباید اجازه بدهیم این موضوعات رو به فراموشی رود. نخست وزیر و رئیس جمهور کشور ما از طریق ترور به شهادت رسیدند و دشمنان تلاش می‌کنند که این جنایات فراموش شود و جای شهید و جلاد تغییر کند.

وی افزود: حمایت‌های کشورهای بیگانه به‌ویژه غربی‌ها و آمریکایی‌ها سبب شد که که گروهک‌های تروریستی حجم گسترده جنایت‌هایی در ایران مرتکب شوند و همچنین حضور و حمایت های گروهک‌های تروریستی در کشورهای اروپایی نشان می‌دهد تروریسم یکی از ابزارهای پیش‌برنده سیاست خارجی آنها است.

شرایط فتنه را برای دشمنان تنگ کردیم

هاشمی‌نژاد گفت: دنیای امروز دنیایی است که از حالت سلطه‌گری محض مثل آمریکا خارج شده است و جمهوری اسلامی ایران به خصوص در این دو دهه اخیر پیشرفت های بسیار زیادی کرده است و در منطقه حرف برای گفتن دارد. ما فراموش نمی‌کنیم که یکی از مقامات آمریکایی اعتراف کرد که اکنون هیچ کاری را بدون حضور جمهوری اسلامی در منطقه نمی‌توان انجام داد؛ جمهوری اسلامی شرایط فتنه را برای دشمنان تنگ کرد.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است؛ محدود به یک شعار نیست و اکنون در حال انجام است؛ دوران اینکه کشوری بخواهد اینجا اموال ما را به ناحق مصادره کند گذشته است. اگر می‌زنند، می‌کشند؛ ما قاتلین را اینجا در پای میز محاکمه قرار می‌دهیم و به سزای اعمالشان می‌رسانیم. هیچ کسی نمی‌تواند به ملت ایران خسارتی وارد کند و بتواند از مجازات آن فرار کند، حتی کسانی که در سابق جنایت‌هایی را انجام دادند باید پای میز محاکمه بیایند و به سزای اعمالشان برسند.

می‌توانیم بسیاری از حقوق ملت ایران را دنبال کنیم

وی با اشاره به رسیدگی پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند گفت: اکنون در شرایطی هستیم که می‌توانیم بسیاری از حقوق ملت ایران را دنبال کنیم. منافقین همیشه در سالگرد جنایات خود در کشورهای مختلف همچون فرانسه میتینگ برگزار می کردند ولی امسال قدرت جمهوری اسلامی اجازه نداد که این روند ادامه یابد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: اقدامات عزتمندانه‌ای که در سیاست جمهوری اسلامی دنبال می‌شود باعث شده است که ما بتوانیم بسیاری از حقوق ملت ایران از جمله مجازات قاتلین مردم ایران را پیگیری کنیم.

این نمایشگاه عکس از روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه، ساعت ۱۰صبح  تا پایان روز چهارشنبه ۸ شهریور برگزار شد.

به گزارش فراق، با توجه به ضرورت آشنایی نسل جوان با جنایت های فرقه تروریستی رجوی نیاز است تا چنین نمایشگاه هایی در سراسر کشور نیز برگزار شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41693

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی