• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

سران فرقه رجوی در دادگاه ایران وکیل تسخیری خواهند داشت / دنیا باید از شر فرقه های تروریستی خلاص شود

  • کد خبر : 41507
  • 30 آگوست 2023 - 10:46

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: رئیس دادگاه رسیدگی کننده به پرونده سران فرقه رجوی مطابق ماده ۳۸۴ قانون آیین کیفری در روزهای آتی دستور تعیین وکیل تسخیری را برای متهمان صادر خواهد کرد.

به گزارش فراق، کاظم غریب آبادی صبح روز چهارشنبه همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم اظهار داشت: تلاش جدی ما بر این است که از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه فرقه تروریستی رجوی استفاده کنیم که دست آنها به خون هزاران ایرانی بی‌گناه آلوده است.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده سران فرقه تروریستی رجوی در دادگاه کیفری یک استان تهران، افزود: با وجود جنایات شدید سران این فرقه تروریستی، دادگاه کیفری یک استان تهران به منظور رعایت حقوق قانونی متهمان، از طریق انتشار آگهی به آنها اعلام کرد تا نسبت به معرفی وکیل اقدام کنند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه تصریح کرد: با وجود گذشت مهلت تعیین شده، تاکنون وکیلی از سوی آنان معرفی نشده است؛ بنابراین رئیس دادگاه رسیدگی کننده مطابق ماده ۳۸۴ قانون آیین کیفری، روزهای آتی دستور تعیین وکیل تسخیری را برای متهمان صادر خواهد کرد.

غریب‌آبادی تاکید کرد: بر این باوریم که دنیا باید از شر فرقه های تروریستی از جمله فرقه تروریستی رجوی خلاص شود و در این راه، همه اقدامات لازم برای محاکمه سران این فرقه تروریستی را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41507