• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

دشمن‌شناسی یکی از اصول حیاتی جامعه امروزی ما

  • کد خبر : 41419
  • 26 آگوست 2023 - 9:56

رسانه موظف است جنایت‌های فرقه رجوی را با انتشار تصاویر و سندها و روایت ها برملا کند و نگذارد از حافظه تاریخی ملت پاک بشود.

به گزارش فراق، ده‌ها سال قبل از تولد داعش، سازمانی بنام مجاهدین خلق در تاریخ معاصر ایران وجود داشت که جنایاتی وحشیانه تر از جنایات داعش را بنام خود ثبت کردند.

قلم از نوشتن اینگونه جنایات شرم می کند ولی ملتی که تاریخ نخواند محکوم به تکرار آن است پس به ناچار از آنچه که بر سر ملت ایران آوردند را می نویسم باشد که مورد عبرت قرار بگیرد و در راستای دشمن شناسی که یکی از اصول حیاتی جامعه امروزی ما می باشد، کمکی کرده باشم.

گروه داعشی رجوی در نقاط مختلف کشور دست به سلسله اقدامات تروریستی زده اند. یکی از این استانها مازندران بود، تعدادی از مردم عادی را که بدون هیچ سمت حاکمیتی و دولتی بودند را تیرباران کردند یا در استان مشهد، مصادف با عاشورای حسینی، بمبی توسط مزدوران رجوی تا نزدیکی حرم مطهر آورده و منفجر شد که به دنبال آن ۲۶ زائر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر مجروح شدند.

افرادی را که می ربودند تحت شدیدترین شکنجه ها با اتو داغ، کابل، سیخ، آب جوش و.. قرار می دادند. اعترافات مهران اصدقی، یکی از اعضای مجاهدین، درباره شکنجه پاسدارها بسیار رقت انگیز می باشد. اعتراف میکند که چگونه با وارد ساختن ضربات متعدد باعث ایجاد تاول می شدند و سپس ریختن آب جوش بصورت مداوم روی تاول ها همانا و کوبیدن با میله سربی بر سر و دهان همانا. اعتراف کرده است که چگونه با اتوی داغ، بوی سوختگی داخل حمام پیچیده بود…!

اجساد کشف شده اثبات خوی وحشی گری آنها بوده و همچنان هم نفاق از انجام هیچ جنایتی ابایی ندارند.

رسانه موظف است جنایت های این جریان را با انتشار تصاویر و سندها و روایت ها برملا کند و نگذارد از حافظه تاریخی ملت پاک بشود هرچند لکه ننگی است که هرگز پاک نخواهد شد.

در واقع روشن ساختن افکار عمومی و ارائه اطلاعات و روایت های صحیح است که به بیدار ماندن ملت عزیز و شریف ایران کمک می کند. دشمنان با تبلیغات و هزینه های هنگفت سعی در پاک زدایی افکار عمومی دارند دریغ از اینکه احمق ها همیشه اشتباه کردند و خواهند کرد چرا که ملت ایران را نشاختند.

متینا تخشیده

مدرس و پژوهشگر سیاسی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41419