• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
فشار بیشتر دولت و مردم آلبانی به فرقه تروریستی رجوی

دولت آلبانی اینترنت «اشرف» معاشان را قطع کرد / مقامات ارشد فرقه رجوی از تعبیر «فروپاشی تشکیلاتی» استفاده کردند

  • کد خبر : 41336
  • 20 آگوست 2023 - 13:45

دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود برای محدودسازی فعالیت‌های تروریستی و سایبری فرقه رجوی، شبکه اینترنت مقر «اشرف۳» را قطع کرد.

به گزارش فراق، بر اساس اخبار منتشر شده این اقدام برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی رجوی صورت گرفته و در پی آن، اعضای این فرقه مجبور به استفاده از اینترنت سیم کارت و برخی روش‌های غیر قانونی دیگر شده‌اند.

این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری فرقه رجوی است.

پلیس ضدشورش این کشور، خردادماه سال جاری نیز با ورود به مقر اشرف۳، تعداد زیادی از کامپیوترها، سرورها و هاردهای متعلق به یگان سایبری فرقه رجوی را با خود بُرد.

با توقیف تجهیزات یگان سایبری فرقه، اعضا ناچار به شیفت‌بندی برای استفاده از تعداد محدود سیستم‌های باقی مانده شده‌اند.

اقدام مردم آلبانی علیه فرقه رجوی

به نوشته تسنیم، علاوه بر این، در پی اعتراضات شدید مردم آلبانی به خصوص در شهر دورس و روستای مانز که از حواشی امنیتی حضور فرقه رجوی در خاک خود نگران هستند، برخی اقدامات خودجوش علیه فرقه صورت گرفته که در نتیجه آن، پلیس آلبانی اقدام به مراقبت‌های ۲۴ ساعته در قالب گشت‌های ۴-۵ نفره در این منطقه کرده است.

طی روزهای اخیر، پلیس آلبانی با نصب کیوسک‌هایی در ورودی‌های اشرف۳، تردد در این اردوگاه را هم به شدت محدود کرده و همه رفت و آمدها باید زیر نظر پلیس انجام شد.

فرقه به سمت فروپاشی

وضعیت فرقه رجوی خصوصاً پس از حمله پلیس آلبانی به مقر آنها در خردادماه که منجر به افشای اسنادی مبنی بر برنامه‌ریزی جهت اقدامات تروریستی در خاک ایران و اقدامات تروریسم سایبری با همکاری موساد علیه ایران شد، اوضاع را برای کنترل اعضای این فرقه بسیار سخت کرده و سران فرقه با یک بحران بی‌سابقه مواجه شده‌اند.

برخی مقامات ارشد فرقه رجوی اخیراً در جلسه‌ای محرمانه، با اشاره به وضعیت پیش آمده و همچنین افزایش بی‌سابقه انتقادات صریح از سوی نیروها، از تعبیر «فروپاشی تشکیلاتی» استفاده کرده‌اند.

این فروپاشی به ویژه پس از فرار «بیجار رحیمی» از اعضای قدیمی این فرقه و افشاگری وی علیه رجوی ها، روند تندتری گرفته و بسیاری از اعضای رده پایین و حتی برخی مقامات رده بالا خواهان جدایی هستند و همین امر فشار و سخت‌گیری بیشتر بر روی بدنه را افزایش داده است.

محدودیت های دولت آلبانی برای فرقه رجوی ازجمله حکم ممنوع الورودی و ممنوع الخرودی مریم رجوی به/از این کشور و هشدار نخست وزیر آلبانی مبنی بر اینکه به رجویها اجازه استفاده از امکانات این کشور در جنگ تروریستی علیه ایران را نمی‌دهد، موجب شده تا سران این فرقه به فکر انتقال اعضای خود به خارج از آلبانی بیفتند.

سران فرقه در ابتدا قصد انتقال مقر خود به یکی از پایگاه‌های کشور فرانسه را داشتند که به دلیل عدم موافقت این کشور، کانادا به عنوان مقصد بعدی این تروریستها انتخاب شده است.

سران منافقین به کادرهای خود هشدار داده‌اند تا تعیین تکلیف وضعیت آینده، به هیچ وجه با پلیس و عوامل دولت آلبانی وارد درگیری و حتی مشاجره نشوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41336