• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
امام جمعه اردبیل

اروپایی‌‌ها و آمریکایی‌ها متقاعد شدند که حمایت آنها از سازمان مخوف منافقین اشتباه است

  • کد خبر : 40101
  • 24 ژوئن 2023 - 10:31

امام جمعه اردبیل گفت: اروپایی‌ ها و آمریکایی ها متقاعد شدند که حمایت آنها از سازمان مخوف منافقین اشتباه است.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده، امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار گردید اظهار داشت: یکی از موفقیت های دولت فعلی این است که دراثر  مذاکرات پشت پرده با اروپایی‌ها و مذاکرات غیر مباشر با آمریکایی ها آنها را متقاعد ساخت که حمایت آنها از سازمان مخوف و تروریستی منافقین اشتباه و مانع از تفاهم بین ایران و آنهاست و مطالبات هسته‌ای آنها با وجود حمایت از منافقین محقق نمی‌شود نتیجه این شد که از یک طرف دولت آلبانی با هزار پلیس ویژه به مقر منافقین حمله کرد و اسم آنها را تروریست نام نهاد و گفت ما به خاطر اغراض انسانی به آنها پناه داده بودیم یعنی الان دیگر در عداد انسان نیستند.

خطیب جمعه اردبیل افزود: با کمال تعجب فرانسه نیز اعلام کرد که دیگر کنفرانس سالانه با منافقین برگزار نخواهد کرد در این کنفرانس جمعی از نمایندگان آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای عربی شرکت می کردند و از همه عجیب تر این که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از حمله دولت آلبانی حمایت کرد و گفت سازمان مجاهدین خلق یک سازمان دموکراتیک نیست و نمی تواند ملت ایران را نمایندگی کند و ما از اقدامات دولت آلبانی در حمله به مقر منافقین حمایت می‌کنیم! این خائنین این روسیاه آن قدر منفور شده اند که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد آمریکا هیچ حمایت و مساعدت مالی یا آموزش نسبت به این سازمان ندارد و ما هیچ ارتباطی با آنها نداریم.

آیت الله عاملی اضافه کرد: این سازمان رو سیاه منفعلانه از سازمان ملل، آمریکا و اتحادیه اروپا خواسته که دولت آلبانی را گوشمالی دهند! این تروریست های جهانی به دولت فرانسه جهت تعطیل کردن کنفرانس سالانه آنها حمله کرده و گفت دولت فرانسه تسلیم ایران شده است.

در اینجا توجه به چند نکته لازم است اول اینکه این حمله دولت آلبانی و این رسوایی بزرگ منافقین درست در سال روز اعلان مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی توسط این گروه تروریستی در سال ۱۳۶۰ مصادف شد «فاعتبروا یا اولی الابصار» و مهمتر از آن اینکه در آستانه هفت تیر اتفاق افتاد یعنی روزی که نظام اسلامی بهترین نیروهای خود را با عملیات تروریستی آنها از دست داد.

وی ادامه داد: دوم اینکه اعلان انزجار آمریکا و اروپا از این سازمان تروریستی ملت آنها را با یک سوال بسیار خطرناک مواجه می‌کند و آن اینکه بیش از ۴۰ سال است که شما بودجه ملت آمریکا و ملت های اروپایی را به این روسیاهان تاریخ دادید و حالا بدون هیچ نتیجه از آنها تبری می‌جویید پس تکلیف این پول‌ها چه می شود؟ چه کسی باید به ملت های شما جواب دهد؟ انگار خداوند درباره این ها فرموده که:

«إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِیَصُدُّوا عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ فَسَیُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَکُونُ عَلَیْهِمْ حَسْرَهً ثُمَّ یُغْلَبُونَ  وَالَّذِینَ کَفَرُوا إِلَى جَهَنَّمَ یُحْشَرُونَ» (کافران اموالشان را انفاق می‌کنند برای این مقصود که راه خدا را ببندند پس به زودی مالهایشان بر سر این خیال باطل برود و حسرتش بر دل آنها بماند و آن‌گاه مغلوب نیز خواهند شد، و کافران را به سوی جهنم جمعا رهسپار سازند).

امام جمعه اردبیل ادامه داد: مطلب سوم اینکه بعضی از مطلعین در علت چرخش اروپایی ها می گویند این کشورها بارها و بارها تحت حمله سایبری قرار گرفتند در هر حمله، سازمان منافقین می گفت که ایران این کار را انجام می دهد اما دروغ همیشه مخفی نمی ماند «والله مخرج ما کنتم تکتمون» در این اواخر سیستم‌های اطلاعاتی اروپا کشف کردند که عامل حمله به اروپایی‌ها خود منافقین بودند و آنها جهت تخریب چهره ایران این خیانت را به اروپایی ها می کرده اند دو سال پیش که همه جا را پر کردند که ایران چند ساعت وارد سیستم مخابراتی آلبانی شده و کل کشور را در اختیار گرفته است و حالا معلوم شده آن نیز کار خود این اشقیاء بوده است.

وی تصریح کرد: این که انسان از جایی پول بگیرد اما در پشت پرده علیه او کار کند نهایت ناپاکی و خباثت است و بحمدالله اروپایی ها متوجه این خیانت و نفاق شده اند. خداوند کائنات را طوری درست کرده که ظلم بی جواب و بی تاثیر نمی ماند و ظالم را خانه خراب می کند، این هفته قطره کوچکی از آثار خون ۱۷ هزار ایرانی مظلوم و بی گناه که به دست منافقین ترور شده اند آشکار گشت و معلوم شد که آن خون ها هدر نرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=40101

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟