• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

کارکرد فعلی فرقه رجوی برای غرب به پایان رسیده است / روز گذشته هزاران برگ سند از اقدامات این فرقه تروریستی جمع آوری شد / ضربه داغ تابستان به قلعه «مانز»

  • کد خبر : 40053
  • 21 ژوئن 2023 - 12:41

رجوی ها که در روزهای گذشته متوجه این رخداد شده بودند با خبرسازی در خصوص «حمله به یک مقر در پاریس» و سپس فرار چندین نفر از مقامات ارشد سازمان از جمله رجوی، مریخی، داوری و … به پاریس سعی در اقدامات پیشگیری کننده داشتند که ناکام ماندند.

به گزارش فراق، اوایل دی ۱۴۰۱ در جلسه چهارجانبه میان مسئولان رده‌بالای سرویس‌های جاسوسی خارجی در یک کشور حاشیه خلیج‌فارس یکی از اعضا اعلام کرد که اطلاعات آمریکایی‌ها از سطح اغتشاشات در ایران غلط بوده و حالا هر حرکتی علیه ایران می‌تواند تبدیل به یک خطر امنیتی علیه کشورهای همکار با آشوب‌ها شود! در این جلسه یکی از مقامات امنیتی کشورهای اطراف ایران خطاب به مقام غربی می‌گوید: «مگر نمی‌گفتید با شروع اعتراضات، جمعیت میلیونی به خیابان‌های تهران می‌آیند؟ پس چرا نیامدند و ما فقط وارد صحنه شدیم و الان نگران هستیم که ایران اقدامات ما را تلافی کند.»

شاید بتوان گفت یکی از نقاط عطف گذار تحولات اخیر سیاست خارجی کشور این جلسه بوده است. پس از آن کشورهای عربی راه تعامل با تهران را در پیش گرفته و جمهوری اسلامی با اتخاذ ۴ برنامه تحکیم با کشورهای محور مقاومت، تعامل با متحدین سنتی آمریکا، فشار و امتیازگیری از آمریکا و هوشمندی(تفاوت واکنش نسبت به زمان و مکان) در برابر اقدامات ایذایی رژیم صهیونیستی در سایه کور شدن سرویس‌های حریف، مانور اقتدار سیاسی خود را از پکن تا کاراکاس اجرا کرد.

همانطور که سردار کاظمی گفت، بیش از ۲۰ کشور در اغتشاشات اخیر نقش داشتند. پیروزی جمهوری اسلامی در سنگین‌ترین جنگ ترکیبی که روی یک کشور اجرا شده، محاسبات سرویس‌ها را به طور اساسی تغییر داد. برای آنها قابل باور نبود این حجم از فشار که اکثرا در حوزه خاکستری بودند قابل مهار باشد. در پیش گرفتن راه تعامل با سرویس‌های ایرانی برای آنها به مثابه ارتباط با یک استادِ کارکشته بود! در این بین به طور قطع فرقه رجوی از ارکان اصلی رخدادهای پاییز بود چه در قالب رسانه و چه در قالب جوانان محلات و کانون‌های شورشی و برنامه‌های ترور و خرابکاری و لیدری و … . این مسئله باعث شد تا تیرانا به مانند سایر کشورها مثل فرانسه متوجه شود شرط‌بندی روی مهره‌های سوخته هیچ فایده‌ای ندارد و بهترین راه، تعامل است. البته سیاست درهای باز تهران نیز مانند گفتگوی تلفنی مکرون با رئیسی در این بین موثر بود.

ارسال اسناد اقدامات تروریستی فرقه رجوی فرصت آزمایشی برای تیرانا بود. البته این کشور نیز دل خوشی از فرقه رجوی ندارد. فرارهای متعدد اعضا و کارتن خوابی در شهر و حتی تلاش برای برقراری ارتباط با سفارت ایران و بازگشت به کشور یا یک کشور اروپایی که منجر به اعتراضات مردمی در آلبانی هم شده بود دولت بگیج را مجبور به اقداماتی کرد. رجوی ها که در روزهای گذشته متوجه این رخداد شده بودند با خبرسازی در خصوص «حمله به یک مقر در پاریس» و سپس فرار چندین نفر از مقامات ارشد سازمان از جمله رجوی، مریخی، داوری و … به پاریس سعی در اقدامات پیشگیری کننده داشتند که ناکام ماندند.

در نتیجه حمله روز گذشته به «اشرف ۳»، هزاران برگ سند از اقدامات این فرقه تروریستی جمع آوری شده که می‌تواند به هم زننده برنامه‌های سرویس‌های سه گانه دشمن شود و ماهیت کثیف و پلید این فرقه را روشن‌تر کند. انتشار چهره‌های تروریست‌ها نیز آپدیت برخی منابع را به دنبال دارد!

طبق ارزیابی برخی دستگاه‌ها و کارشناسان، بنا به دلایلی در تابستان امسال می‌توانستیم شاهد رخ دادن برخی اغتشاشاتی باشیم که کوتاه برد، با بازنمایی رسانه‌ای سنگین، کوتاه مدت و کم عمق باشند. زدن ضربه اول می‌تواند تابستانی داغ برای رقیب ایجاد کند!

در این مرحله، جمهوری اسلامی برای توازن‌بخشی به سیاست خارجی خود ارتباط با غرب را دنبال خواهد کرد اما اکنون موعد اعتمادسازی از سوی طرف‌های غربی است. هر چند ذات مزورانه غربی‌ها در سیاست‌ورزی را نمی‌توان تغییر داد، اما با تست‌های مختلف باید آنها را ارزیابی کرد. فصل امتیازدهی یکطرفه گذشته؛ اکنون در فصل امتیازگیری متوازن به سر می‌بریم.  وعده‌های کشورهای غربی در نیمه دوم آذر به این سو در تحویل، حذف و قطع حمایت از ضدانقلاب در تهران فراموش نشده. خوش‌بینی در این مرحله ضرورتی ندارد. این مسئله نشان می‌دهد این گروهک‌ها تا چه حد نقش دستمال یکبار مصرف داشته و به راحتی توسط اربابان اجاره‌ایشان حذف می‌شوند. به طور قطع، کارکرد فعلی فرقه رجوی برای غرب نیز به پایان رسیده و در خوشبینانه‌ترین حالت، این فرقه تروریستی مجدد تغییر کارکرد خواهد داد. این رونوشتی به سلطنت‌طلبان و … است. طبیعتا عقوبت الهی دیر یا زود سراغ آنها نیز خواهد آمد. لازم به ذکر است اموال ملت ایران که به نام فرح دیبا است و منبع تغذیه رضا ربع پهلوی می‌باشد، در فرانسه است!

 هر چند دامنه توافق محدود با کشورهای اروپایی هم هست، اما اگر کنگره بخواهد در آن سنگ‌اندازی کند، جمهوری اسلامی از سورپرایز جدیدی رونمایی می‌کند.

#آنتی_خلق

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=40053

نوشته های مشابه