• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دوره گردی‌‌های نمایشی مریم رجوی در اروپا

  • کد خبر : 39803
  • 07 ژوئن 2023 - 10:49

مریم رجوی به منظور خروج از سرخوردگی حاصل از شکست در ماجرای آزادی اسدی به دوره گردی‌‌های نمایشی در اروپا روی آورده است.

به گزارش فراق، مریم قجر، اخیرا با نماینده های پارلمان اروپا به منظور خروج از سرخوردگی حاصل از شکست در ماجرای آزادی اسدی و پیشگیری از ضربه دیگر همچون آزادی حمید نوری دیدار کرد و آن ها نیز با دیدن دلارهای رجوی بسیار خوشحال شده و با او اظهار همدردی کردند!

به عنوان مثال نیکلا پروکاچینی، یکی از نماینده های پارلمان اروپا در دیدارش با مریم رجوی خاطر نشان کرد که هم در ایتالیا و هم در پارلمان اروپا، نسبت به تلاش‌ها و نقش رهبری‌کننده قجر نگاه ویژه ای دارند؛ تنها واکنشی که از دستش بر می‌آمد.

یا در اظهار نظر دیگری ایزابل ویزلر لیما نماینده پارلمان اروپا از لوکزامبورگ در قبال دریافت حق الاجرت ثبت عکس یادگاری با مریم رجوی، تنها توانست شجاعت وی را ستایش‌ کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توییتی در واکنش به حضور سرکرده فرقه تروریستی رجوی در پارلمان اروپا و شعارهای حقوق بشری که اروپایی‌ها سر می‌دهند، نوشت: برخلاف شعارهای حقوق بشری ⁧پارلمان اروپا⁩، جای تأسف است که برخی اعضای آن با چشم بستن بر کارنامه سیاه قاتلان بیش از ۱۷ هزار نفر از کودکان، زنان، مردان، دولتمردان و نمایندگان ملت ایران در مجلس، میزبان سرکرده فرقه‌ای تروریستی شده‌اند.

وی پرسید:‏ حقوق بشر چه نسبتی با حمایت از تروریست‌ها دارد؟!

علاوه بر حمایت‌های اروپا و انگلیس از این گروهک تروریستی، بهمن ماه سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کنگره آمریکا از قطعنامه‌ای حمایت کردند که در آن بندهایی در حمایت از فرقه تروریستی رجوی آمده بود. این اقدام نیز با واکنش ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مواجه شد و او روز جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در توئیتر نوشت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یک بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد. البته‌ عجیب نیست! رژیمی که به تأسیس و استفاده ابزاری از داعش مبادرت کرد، در تداوم حمایت و استفاده ابزاری و سیاسی از قاتلان ۱۷ هزار شهروند ایرانی احساس شرم نمی‌کند!

این دست و پا زدن های مریم رجوی در شرایطی است که بنا بر اظهارات منابع آگاه از پرونده اسداله اسدی، فرقه تروریستی رجوی به عنوان صحنه‌گردان اصلی این ماجرا، برای جلوگیری از ناامیدی اپوزیسیون، تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این روند به کار گرفت و حتی مریم رجوی که از موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات ایران و بلژیک مطلع شده بود، ۴۸ ساعت قبل از عملی شدن این توافق به بلژیک سفر کرد و از خانم «حاجا لحبیب» وزیر خارجه بلژیک خواست که مذاکرات دولت متبوعش با ایران را متوقف کند.

این خبر را یک منبع آگاه به خبرنگار تسنیم اعلام و تصریح کرده که مریم رجوی از همه ظرفیت و ارتباطات خود برای متوقف کردن آزادی اسدی استفاده کرد.

رجوی که در بلژیک چند پیام با واسطه به وزیر خارجه این کشور ارسال و پاسخ منفی دریافت کرده بود، با چند تن از نمایندگان پارلمان اروپا نیز درباره آزادی آقای اسدی دیدار و از آنها خواسته بود که تمام تلاش خود را برای متوقف کردن مذاکرات ایران و بلژیک به کار بگیرند.

رجوی همچنین به یکی از دیپلمات‌های غربی به صراحت گفته بود که آزادی اسدی موجب ناامیدی جریان اپوزیسیون خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39803

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد