• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
قیام خانواده‌های چشم انتظار علیه رجوی

مادر چشم انتظار آزاده صبور: چقدر باید در حسرت دیدار فرزندم بمانم + فیلم

  • کد خبر : 39444
  • 17 می 2023 - 13:32

خانم محبتی، مادر چشم انتظار آزاده صبور با صدایی لرزان خطاب به نهادهای حقوق بشری گفت: فرزندم ۲۰ سال داشت که اسیر فرقه رجوی شده است، من چقدر باید در حسرت دیدار فرزندم بمانم.

به گزارش فراق، خانم فاطمه محبتی مادر یکی از زنان اسیر سازمان مجاهدین خلق به نام آزاده صبور است که ده ها مرتبه برای ارتباط با دخترش به مقامات آلبانی و حقوق بشری درخواست های نوشتاری و تصویری ارسال کرده است. ایشان بار دیگر برای درخواست ملاقات و یک ارتباط ساده با فرزندش، مقابل دفتر نمایندگی صلیب سرخ در تهران به همراه دیگر مادران چشم انتظار، تحصن کرد تا شاید وجدان های خاموش مقامات صلیب سرخ دری به روی وی باز کنند و تقاضایش را گوش بدهند.

به نوشته انجمن نجات مرکز البرز، خانم محبتی، مادر خانواده صبور سرشار از محبت و صبوری، ۲۳ سال است که هیچگونه ارتباطی با دختر خود نداشته است. سازمان فرقه گرای رجوی به سرکردگی مریم رجوی با شقاوت تمام، جدا از اینکه هرگز به این مادر و دختر اجازه ارتباط نداده بلکه در رسانه بی مخاطب خود این مادر را نامادری خطاب کرده است! مادری که آزاده را بدنیا آورده و همراه دیگر فرزندانش در سایه و پناه خود بزرگ کرده تا  سعادت و خوشبختی فرزند خود را ببیند، حال او از دیدار با فرزند محروم است و فرقه ظالم مجاهدین خلق که باعث دوری میان این مادر و فرزندش شده است، ایشان را نامادری خطاب می کنند. سازمان ضد زن و زن ستیز رجوی هرگز احساسات پاک مادرانه را درک نخواهد کرد و چنین احساسات مادرانه ای برای او بی ارزش است.

خانم محبتی مادر آزاده صبور در سخنان خود گفت چه مادر و چه نامادری خطابش کنند دست از تلاش برای ارتباط با جگر گوشه خود بر نمی دارد. این مادر دادخواه و چشم انتظار که عضوی از تشکل مادران دادخواه شهر کرج می باشد به نمایندگی از تمام مادران چشم انتظار با وجود مشکلات جسمی، ساعت ها در مقابل دفتر نمایندگی صلیب سرخ ، خواسته انسانی خود و دیگر پدران و مادران را مطالبه کرد. در انتها، نماینده صلیب سرخ درخواست های مکتوب خانواده ها را دریافت کرد تا پیگیر موضوع شوند.

دانلود

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39444