• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
حسن حیرانی، فعال مبارزه با فرقه تروریستی رجوی در یونان

فرقه رجوی شرمی بر تاریخ کشور آلبانی خواهد بود / می‌خواهند ما را دفن کنند در حالی که ما بذر هستیم + فیلم

  • کد خبر : 38963
  • 13 آوریل 2023 - 13:37

حسن حیرانی، فعال مبارزه با فرقه تروریستی رجوی گفت: فرقه رجوی شرمی بر تاریخ کشور آلبانی خواهد بود.

به گزارش فراق، حسن حیرانی که به جهت توطئه عوامل رجوی علیه وی، ساکن یونان شده است در گفت و گوی مجازی با اریسا رحیمی، مجری انجمن «آسیلا» و همسرش در آلبانی اظهار داشت: هدف فرقه رجوی از سنگ‌اندازی جلوی فعالیت اعضای نجات یافته از این فرقه در آلبانی این است که اعضای خواهان جدایی را از تصمیم خود منصرف کند و همچنین برای اعضای داخل القا کند که هر کس جداشده، هیچ آینده ای در بیرون ندارد.

وی با اشاره به تبانی رجوی با بخش فاسد دولت آلبانی در خصوص ضربه به جداشده ها تصریح کرد: این اقدام‌ها علیه نجات‌یافته ها، نه تنها هیچ واهمه‌ای در دل ما ایجاد نمی‌کند بلکه مصمم‌تر به مسیر مبارزه و افشاگری علیه رجوی ادامه خواهیم داد، این‌ها می خواهند ما را دفن کنند در حالی که ما بذر هستیم.

حیرانی هر عضو آسیلا در هر کجای جهان را پرچمدار افشاگری علیه فرقه رجوی دانست و با اشاره به فعالیت‌های خود در کشور همسایهِ آلبانی افزود: ما در یونان دو جریان حقوقی را در بالاترین سطح حقوقی پیش می بریم، یک مورد نقض گسترده حقوق بشر در مقر «مانز» آلبانی و یک مورد هم تبانی فرقه رجوی با بخش فاسد دولت آلبانی که به یاری خداوند امیدواریم بتوانیم فرقه رجوی را پای میز محاکمه عادلانه بکشانیم.

حیرانی در ادامه با مطرح کردن این موضوع که به دنبال اعتراض های چند وقت گذشته در ایران، فرقه رجوی در یونان دنبال به تور انداختن برخی از ایرانیان در یونان به منظور بهره برداری های سیاسی است تصریح کرد: در آینده نزدیک از فعالیت های غیرقانونی فرقه رجوی در این کشور و رفتارهای پشت پرده بیشتر خواهیم گفت.

فعال مبارزه با فرقه تروریستی رجوی با اعلام این که حتی در خارج کشور نیز هیچ گروهی به اندازه ارزن برای فرقه رجوی ارزش قائل نیست بیان کرد: متاسفانه دولت آلبانی به جهت منافع مالی که رجوی برای آن ها دارد چشمانش را روی حقیقت این فرقه بسته است و این موضوع شرمی بر تاریخ آلبانی خواهد بود.

مارگاریتا بالچو همسر حیرانی هم در این گفت و گو با بیان این که حدود پنج سال است با همسرش تشکیل زندگی مشترک دادند و از زندگی خود رضایت فراوان دارد، بهترین خاطره زندگی اش را پیشنهاد ازدواج با حیرانی عنوان کرد.

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38963