• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

۲۰۰ نفر در بخش خروجی فرقه رجوی در آلبانی قرار دارند / ۲ نفر از اعضای سابق در مرز یونان دستگیر شدند

  • کد خبر : 38901
  • 09 آوریل 2023 - 12:34

بیش از ۲۰۰ نفر در بخش خروجی فرقه رجوی در آلبانی به سر می‌برند که فرقه رجوی سعی دارد آن ها را در مرز یونان گرفتار قاچاقچیان و پلیس نماید.

به گزارش فراق، بر اساس اخباری که انجمن نجات کسب کرده، هدف فرقه تروریستی رجوی این است که خطر افراد خواهان جدایی را به وسیله قاچاقچیان در مرز یونان دفع کند تا مبادا به سراغ آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) رفته و زندگی آرامی در پیش گیرند.

 رسانه «اورا نیوز» در آلبانی  نیز ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ گزارش داده است که تعداد ۱۰ مهاجر غیرقانونی قصد عبور از مرز سرندا (آلبانی به یونان) را داشتند که دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس، راننده آلبانیایی یک وانت را در نزدیکی مرز در حالی دستگیر کرده است که وی ۱۰ مهاجر غیرقانونی را در خودروی خود مخفی کرده بود. این مهاجران سعی داشتند به شکل غیرقانونی از آلبانی به یونان بروند. آنها در محلی به نام «قافه بوته» در نزدیکی نقطه مرزی متوقف شده و مورد بازرسی قرار گرفتند. دو نفر از این افراد ایرانی بودند که گفته می شود از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق بودند.

فرقه رجوی بارها سعی کرده است تا اعضای سابق خود را برای این که در آلبانی نمانند و دروغ های آنان را برای افکار عمومی آلبانی برملا نکنند به صورت غیر قانونی به یونان بفرستد. در حال حاضر تعداد زیادی از اعضای سابق فرقه رجوی که به آنها قول اعزام به آلمان و دیگر کشورهای اروپای غربی داده شده است در یونان آواره و سرگردان هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38901