• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

نگهبان تلویزیون حامی فرقه رجوی در آلبانی کشته شد

  • کد خبر : 38800
  • 29 مارس 2023 - 13:59

پلیس آلبانی اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس بامداد روز دوشنبه یک نگهبان امنیتی ۶۰ ساله را در محوطه شبکه تلویزیونی ملی تاپ چنل آلبانی (رسانه حامی فرقه تروریستی رجوی) به ضرب گلوله کشتند.

به گزارش فراق، در گزارش پلیس آلبانی آمده است: «در نتیجه تیراندازی، یک نگهبان امنیتی به نام پ. ک. ۶۰ ساله جان خود را از دست داد.»

باجرام بیگج، رئیس جمهور آلبانی این تیراندازی را «رویداد جدی» خواند و از نهادهای امنیتی خواست تا در مورد آن شفاف سازی کنند.

ادی راما، نخست وزیر نیز این قتل را محکوم کرد و گفت: «این امر مستلزم پاسخ روشن از سوی سازمان های مجری قانون است».

مرکز اروپایی آزادی مطبوعات و رسانه‌ها، نیز روز دوشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: «ما از مطلع شدن از این که یک حمله با سلاح گرم در محوطه کانال Top Channel در آلبانی رخ داده است، شوکه شده ایم.»

ایلیر متا، رئیس جمهور سابق و رئیس حزب مخالف آزادی نیز به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: «قربانیان جنایت نه دور و نه ناشناخته هستند، آنها مردم ما، شهروندان ما، آلبانیایی های ما هستند.»

شبکه تلویزیونی تاپ چنل آلبانی به رسانه لابی گر و باج گیر در این کشور مشهور است که تهیه انواع گزارش آگهی‌های سفارشی از مقر «اشرف ۳» جهت پاکسازی چهره تروریستی از فرقه رجوی، از نمونه های اخیر آن بوده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38800

نوشته های مشابه