• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
باز هم صدای عرعر رجوی از گور بلند شد

رجوی‌ها خواستار بررسی پرونده مسمومیت‌ها با حضور مجاهدین! شدند / خفن‌ترین استراتژی پوشکی‌ها رونمایی شد

  • کد خبر : 38541
  • 11 مارس 2023 - 12:24

سرکرده فرقه تروریستی رجوی درحالی که از ترس پاسخگویی به خیانت‌هایش دو دهه پنهان شده است، روز گذشته یابو برش داشت و در پوشش سخنگو اعلام کرد، ایران یک هیأت حقیقت یاب بین المللی در مورد مسمومیت دانش آموزان با حضور نمایندگان مجاهدین را بپذیرند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پس از چهار ما اغتشاش و اقدامات خشونت آمیزِ ضد مردمی که منجر به شهادت ۱۵۰ تن از مدافعان امنیت و میلیاردها خسارت به مردم ایران شد، دشمنان ملت شکست خوردند و مردم با چند دور حضور در صحنه آنها را پس زدند. بعد از آن معاندین بارها به دنبال نقشه ها و فتنه های پیچیده تر رفتند و در هفته های اخیر با اقدامات مشکوکی چون ایجاد جو روانی و مسموم نمودن یک سری دانش آموزان در نظر داشتند ادامه همان توطئه های پاییز را دنبال کنند که با اقدامات و افشاگری های سریع، خوشبختانه این دسیسه نیز در حال خنثی شدن است.

اما در این میان فرافکنی فرقه رجوی که حتی ضد انقلاب ها هم آن ها را به جمع خود راه نمی دهند مضحک‌تر از سایرین است. رجوی ها از ته صف دست آویز جدید پیدا کرده و هر روز برای مطرح کردن خود تلاش می کنند ماجرای مسمومیت دانش آموزان را به بحران بزرگی تبدیل کنند.

سرکرده فرقه تروریستی رجوی در حالی که از ترس پاسخگویی به جنایت و خیانت هایش دو دهه است پنهان شده، این روزها باز هم یابو برش داشته و در پوشش سخنگو اعلام می‌کند که ایران اگر راست می‌گوید یک هیأت حقیقت یاب بین المللی در مورد مسمومیت دانش آموزان با حضور نمایندگان مجاهدین بپذیرند!

به نظر ما اگر سرکرده فرقه رجوی که هیچ، حتی یک گروه کوچک و یا یک نفر از فرقه رجوی جرئت نماید و در یک پرسش و پاسخ خبری شرکت کند ایران از چنین هیأتی حتما استقبال می‌کند.

باید به فرقه داعشی رجوی گفت، وقتی آن مردک بزدل و ترسو به مدت دو دهه حضور علنی ندارد نه حرفش و نه خودش مستند نیست. فردی که جرئت ندارد حتی در بین نیروهایش ظاهر شود و از سایه خودش هم می ترسد در حقیقت به درک رفته است، اگر چه در داخل سنگر و یا سوراخی نفس بکشد. به همین دلیل، نه گفتارش و نه سازمان اش خریداری ندارد.

باید به پوشکی‌های آلبانی نشین گفت، شما اگر راست می گویید حداقل برای آبروی نداشته تان اول در یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور خبرنگاران حاضر شوید، لاف هیأت بین المللی و حضور نماینده در ایران بماند برای بعد!

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38541

نوشته های مشابه