• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
هشدار کاردار ایران به نمایندگان حامی فرقه رجوی در انگلیس

چگونه دیدار با منفورترین دشمنان ملت ایران قابل توجیه است

  • کد خبر : 38532
  • 11 مارس 2023 - 10:17

 کاردار ایران در انگلیس در هشداری خطاب به نمایندگان پارلمان انگلیس گفت: چگونه دیدار با منفورترین دشمنان ملت ایران قابل توجیه است؛ مگر اینکه در دشمنی علیه مردم ایران با آنها مشترک باشید.

به گزارش فراق، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در هشداری خطاب به نمایندگان حامی فرقه رجوی در پارلمان انگلیس تاکید کرد همسویی با دشمنان ملت ایران خصومت با ملت ایران محسوب می‌شود.
سید مهدی حسینی متین با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی ضمن انتقاد از دیدار شماری از نمایندگان مجلس عوام انگلیس با رهبر فرقه تروریستی رجوی در مقر این فرقه در آلبانی افزود: چگونه دیدار با منفورترین دشمنان ملت ایران قابل توجیه است؛ مگر اینکه در دشمنی علیه مردم ایران با آنها مشترک باشید. کاردار سفارت کشورمان همچنین تاکید کرد مردم ایران هرگز دشمنان خود را که از گروهک تروریستی با سابقه کشتار ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه حمایت می‌کنند؛ نخواهد بخشید.

باب بلکمن رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی در ادامه خصومت علیه ایرانیان، هفتم اسفند ماه جاری با رهبر فرقه تروریستی رجوی در اردوگاه اشرف در آلبانی دیدار کرد و در توئیتی سرکرده کنونی این فرقه را رئیس جمهور منتخب شورای ملی ایران معرفی کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد بیانیه‌ای را که ۲۵۰ نفر از نمایندگان هر دو مجلس عوام و اعیان این کشور امضا کردند به مریم رجوی سرکرده فرقه تروریستی رجوی ارائه کرده است.
باب بلکمن پیش‌تر نیز به همراه چند نماینده دیگر مجلس عوام انگلیس، طرح قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی دولت انگلیس را ارائه کرده بود که ناکام ماند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38532

نوشته های مشابه