• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

واکنش طنز کاربران به رژه یگان خرگوشی رجوی + فیلم

  • کد خبر : 38118
  • 13 فوریه 2023 - 11:27

اخیرا کلیپی خنده‌دار از رژه کانون‌های خرگوشی رجوی در اتاقی بسته و مکانی نامعلوم منتشر شده که با واکنش طنز کاربران مواجه شده است.

به گزارش فراق، این که تصریح نشده آلبانی است یا ایران و در یک دهکده دور افتاده به کنار، برق جمعیت عظیمِ ۹ نفری چشم همه را گرفته!

خدا را شکر می‌کنیم به روزهایی رسیدیم که تقلای فرقه رجوی را در حالی نظاره می‌کنیم که برای خودنمایی و رقابت با سایر وطن فروشان عقل ازسرشان پریده و قدرتِ کانون‌های بی‌شمار شورشی را با رژه ۹ نفر در اتاقی در بسته و با ماسک به نمایش می‌گذارند.

کلیپ انتشار یافته در حالی فلاکت و درماندگی فرقه را به اثبات می‌رساند که بیانگر دروغ‌گویی و شانتاژ همیشگی فرقه نیز هست. سال‌هاست رجوی در مجامع بین‌المللی تلاش می‌کند از خود چهره‌ای مدره به نمایش بگذارد. آنها درسال ۱۳۸۷ در مقابل دادگاه انگلستان سران رده اول خود را ردیف کردند تا بگویند اعمال تروریستی و مسلحانه را کنار گذاشته اند. آنها قسم یاد کردند که از دهه ۸۰ دیگر عملیات مسلحانه و تروریستی انجام نداده اند. دروغ که حناق نمی آورد! بعد هم با تعهد سرسپردگی به دول غربی از لیست تروریستی خارج شدند.

حالا در نمایشی رو به اعضای داخلی و مردم ایران لحظه‌ای از تبلیغ اعمال تروریستی دست بر نمی‌دارند. امری که نه تنها باعث استقبال نمی شود بلکه بیشتر باعث تنفر و انزجار مردم از آنان می‌گردد. همین مانور توخالی و تحقیر آمیز هم با واکنش های جالبی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد، برخی ازکاربران با دیدن کلیپ نوشتند:

 -خدا یه پولی به ما بده یه عقلی هم به شما

-شما غلط کردین با مریم هزار شوهر

-دقیقا هیچ غلطی نمی تونن بکنن. در طول این سال ها کلی زور زدن با تعداد زیاد و با کلی تجهیزات رژیم بعث و حمایت بعضی ها هیچ … نخوردن چه برسه به الانش. سازمان مجاهدین خیلی ساله کارش تموم شده رفته

-علمیات مرصاد رو بیادشون بیارید و گندهاشون، حساب کار دستشون میاد

-ما ملت از مشکلات ناراضی هستیم. اما از مجاهدین خلق تنفر شدید داریم. لعنت بهشون

-خخ اگر شما جیگر داشته باشید از ۱۰۰ کیلومتری ایران رد بشید. یه مشتی مزدور که حتی  ایرانی هم نیستند دور مریم چهار چشم جمع شدند کاسه گدایی دست گرفتن دارن از غرب گدایی می‌کنند. مرگ برفرقه رجوی

-خدا به زمین گرم بزنه شما رو گروه نه نفره اسکول

-خاک عالم برسرتون

-این ملت کسی است که آزمایشش رو پس داده و رجوی خیانتکار و جنایتکار را نمی پذیرد.

-ببین به چه دریوزگی افتادند چند مشنگ بی هویت با چند اسلحه  اسباب بازی را عنترومنتر خودشان کردند.

-درصد الکل خیلی بالا بوده خخخخخ. مریم رجوی ازآقای پمپ گو چه خبر؟خخخخ

-درسته که ما ملت ممکنه از یکسری امور ناراضی باشیم. ولی شما عوضی و جنایتکار رو دیگه تحمل ندارند. شما هیچ جایی در این مملکت و در بین مردم ایران ندارید. بی شرف ها

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38118

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی