• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

لایف استایل جدید از مسعود رجوی: انتشار تصاویر خصوصی همسر رضا پهلوی با آقای دیگر محکوم است! / رجوی «مهدی افتخاری» را پیش ۳۰۰۰ نفر به داشتن مشکل جنسی محکوم کرد

  • کد خبر : 38083
  • 09 فوریه 2023 - 9:46

پس از انتشار تصاویر عاشقانه یاسمین، همسر رضا پهلوی با مربی آقای خود در برخی از سایت ها، مسعود رجوی از گور پیامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مسعود رجوی که حدود ۲۰ سال از ناپدیدی وی می‌گذرد در پیامی مضحک، به قول امروزی‌ها لایف استایل (سبک زندگی) جدید گرفته و منتشر کردن این عکس‌ها را غیرقابل قبول دانسته است.

در بخش از نوشته وی آمده است: «با حفظ مواضع سیاسی و ایدئولوژیکی و مرز سرخ آتشین …انتشار عکس‌های مربوط به خانم یاسمین را، هر کس با هر نیتی کرده باشد، ناپسند، غیرقابل قبول و محکوم می‌دانم. هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند. هر چند همه از میزان جنگ و تعارض ۵۰ساله امثال حقیر به‌لحاظ سیاسی و ملی و میهنی و انقلابی و سابقه تاریخی با شاه دیکتاتور و دست‌نشانده و اکنون بچه‌اش مطلع هستند. جنگ سیاسی و آرمانی به جای خود اما این شیوه‌ها که در ساواک آریامهری ….رایج بود، نه در حال و نه در ایران آزاد فردا پذیرفتنی نیست و مخصوصاً در ایدئولوژی و اخلاقیات مجاهدین جایی ندارد…»

از رجوی باید پرسید چه شده که اکنون مدافع زندگی شخصی افراد شدی؟ مگر در مرام فرقه تو حریم و حرمتی باقیمانده که رعایت شود؟ مگر قانونی از عرف بین الملل و جوامع دمکراتیک در آن نهان‌خانه جود دارد که اجرا شود؟

چطور در تشکیلات تو رسم است، افراد در جلوی همدیگر بنشینند و به افکارجنسی که فقط از ذهن شان گذشته در جلوی صدها نفر اعتراف کنند. این کار قبیح و علنی کردن موضوعات شخصی افراد نیست؟ اسمش را می گذارید «غسل»، حالا انتشار عکس همسر پهلوی موضوع شخصی است؟

در روال زندگی انسان ها، آبروی هر فردی محترم است و درست است که نباید آبروی کسی را برد اما تو چرا سال‌هاست با دروغ و حیله‌های متفاوت سعی بر تحقیر و بی آبرو کردن اعضایت داشتی؟

اینکه رجوی به فکر آبروی بچه شاه افتاده علت دیگر دارد. سالها در مرام و شیوه فرقه ای تشکیلاتش، زنان و مردان نگون بخت را مجبور می کرد جلوی صدها نفر خطا و گناهان خود را بازگو کنند. آنها را مجبور می کرد خطاهای کودکی و تمام زندگی شان اعم از خطاهای جنسی را بنویسند و همه را به عنوان سند به پرونده افراد الحاق می کرد تا بعدها که جدا شدند علیه آنها منتشر کند. آیا اینها پرونده سازی و امور شخصی آن افراد نبود؟

رجوی بی شرمانه و عامدانه در جلسات بزرگ، افرادی را سوژه می کرد و آن ها را مجبور می کرد در جلوی جمع اعتراف به یک سری خطا کنند. رفتار او با مهدی افتخاری یکی از رده بالاترین اعضایش را هیچکس فراموش نکرده است. رجوی آن نگون بخت را در جلوی جمع سکه یه پول کرد. به دستور او مریم قجر و فهمیه اروانی دهها فحش ناموسی نثار او کردند و خودش هم نامبرده را متهم به داشتن مشکلات جنسی در جلوی ۳ هزار نفر کرد.

او حالا می خواهد درس اخلاق و رعایت حریم خصوصی به اجتماع بدهد! شخصی که فرمان می داد تمام آنچه در ضمیرتان به آن فکر کردید، حتی اگر خواب مسائل جنسی دیدید باید جلوی جمع بیان کنید.

موضوعی که در مخوف ترین فرقه ها و احزاب نیز سابقه ندارد. حداقل آنها کاری به ذهن و افکار افراد ندارند ولی رجوی سادیسمی افرادش را وادار می کرد ذهن و خطاهای کودکی را هم در جمع های بزرگ بگویند تا همه را تحقیر کند و از خود بتی دست نیافتنی و معصوم بسازد.

مشخص بوده که این عکس العمل ناشیانه رجوی به دلیل افشای موارد غیر اخلاقی زندگی کثیف و خیانت کارانه خودش است. بدون شک افشاگری جداشده هایی چون خانم بتول سلطانی و خیلی از زنان دیگر در رابطه با شخصی که سالها سعی می کرد مهر قداست و رهبری بر خود بزند بجا بوده و باعث هوشیاری بسیاری شد.

کاربران فضای مجازی هم در واکنش به این پیام مضحکِ منتسب به مسعود رجوی، اظهارت جالبی نوشتند.

کاربری به نام آزاده نوشت: چطور انتشار عکس های رستم قاسمی با زنش درست بود و رعیت امت حزب الشاه از آن عکس ها ارگاسم شدند ولی یک دفعه این عکس ها بده؟ یک بام و دوهوا؟ اگر انتظار دارد کسی به این چیزها کاری نداشته باشد دست از وکالت بکشد و علفش را نشخوار کند و همان لس آنجلس با پول دزدی ملیاردی بابا و بابابزرگش بچرد، بله البته آن موقع درست نیست.

کاربری دیگر به نام مهدی نوشت: لایف استایل امروزی یعنی بری به شوهرت یا زنت خیانت کنی! حالیم نبود ممنون که ما را با لایف استایل امروز آشنا کردی. اگر اینجوریه که منم حاضرم معلم یوگای یاسمن خانم بشم .

کاربری به نام نور هم نوشت: جالبه مسعود رجوی سالهاست که مرده و کسی وی را در یک سخنرانی عمومی ندیده ولی از اون دنیا برای مردم ییام می فرستد.

کاربری دیگر با شناسه lord نوشت: مرتیکه زمانی که جوون بود هیچ غلطی نکرد حالا با یه مشت پیرمرد و پیرزن بازنشسته که حتی اجازه زاد و ولد نداشتن که نسل بعدی منافقین رو به وجود بیارن می خواد چه غلطی بکنه من نمیدونم. مشکل ما با مجاهدین اونجاست که زیر چتر صدام رفتن و بعدش به سربازهای ایران زمان جنگ حمله کردن. مشکل اونجاست که تمام اطلاعات محرمانه مملکت رو به آمریکا و اسراییل فروختن و می فروشن. مشکل ادم فروشی و خیانت مجاهدینه نه چیز دیگه. من هر چیزی رو ندونم این یکی رو خوب می دونم که مجاهدین توی ایران هوادار ندارن.

 کاربری به نام جواد هم نوشت: کسی نظر رجوی رو نخواست جمع کن

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38083