• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پشت‌پرده ژست مذهبی در فرقه رجوی

۴۳ سال است هرگونه آزادی را از نیروهای خودشان سلب کردند / بی‌اطلاعی نسل جدید از سوابق فرقه رجوی

  • کد خبر : 37853
  • 25 ژانویه 2023 - 12:16

اقداماتی که فرقه رجوی اخیراً‌ انجام می‌دهد با انگیزه کسب وجهه و جذب مردم متدین ایران است. اما با توجه به سابقه بدی که این فرقه در اذهان مردم ایران از خود بر جای گذاشته‌، تأثیرگذاری این‌گونه اقدامات بعید به نظر می‌رسد. نگاهی به سوابق فرقه رجوی و برخی اقدامات  آنها در این زمینه  می تواند روشنگر باشد.

به گزارش فراق، «مصطفی اسکندری» در یادداشتی اختصاصی به عوامل رفتارهای به‌ظاهر مذهبی فرقه رجوی اشاره کرد و بی‌اطلاعی نسل جوان از سوابق این فرقه تروریستی را عامل نفوذ در اغتشاشات اخیر عنوان کرد و نوشت: فرقه رجوی سازمانی التقاطی است، بدین معنا که بین اسلام و تفکر مارکسیستی جمع نموده است. این التقاط بدین جهت است که از نظر آنها اسلام تنها دینی است که به درد عبادت می‌خورد، اما علم مبارزه و علم اداره نیست، و لذا مارکسیسم را برای مبارزه با رژیم پهلوی و بعد از سرنگونی، برای اداره کشور، انتخاب کردند. یعنی آنان اعتقادی به اسلام به عنوان یک مکتب و یک دین جامع ندارند. گرچه پناه بردن آنان به دامن امپریالیسم که روزی شعار مبارزه با آنان را سر می‌دادند، خود دلیلی بر بی بند و باری فکری آنان است.

 آنچه فرقه رجوی را به طمع انداخته، دو چیز است. بی اطلاعی نسل جدید جامعه ایران از سوابق این فرقه. نمونه‌اش اینکه در اغتشاشات اخیر عده‌ای با منافقان ائتلاف کردند و یکی از شعارهایشان «زن، زندگی، آزادی» بود، با اینکه مجاهدین به هیج یک از این سه پایبندی ندارند. ۴۳ سال است که زنان را مجبور به پوشش اجباری همسان کرده‌اند، هرگونه آزادی را از نیروهای خودشان سلب کرده‌اند. زندگی را برای همه نیروهایشان تبدیل به جهنم کره‌اند، نمونه‌اش کسانی که اکنون از آنان جدا شده‌اند. دیگری تکیه بر ضعف حافظه تاریخی عده‌ای از مردم ایران که ممکن است جنایات این سازمان را به فراموشی سپرده باشند. بر این اساس، جهاد تبیین بر افراد آگاه و صاحبان رسانه در مورد جنایات این سازمان جهنمی، ضد دینی و ضد بشری امری لازم و واجب است. نکند که بار دیگر این سازمان موفق به تباه کردن بخشی از جوانان مسلمان ایرانی شود.

منافقین البته این ادعا را می‌کنند، ولی آنها سهم قابل ملاحظه‌ای در انقلاب نداشتند، تمام فعالیت‌های قبل از انقلاب آنها به انفجار دو سه دکل برق، دستبرد به بعضی بانک‌ها و ترور یک آمریکایی محدود شد، که تقریبا نوع افراد آنها نیز شناسایی و زندانی شدند ضمن اینکه تا دی و بهمن ۵۷ در زندان بودند. در روز ۲۱ و ۲۲ بهمن هم کارشان تنها غارت پادگان‌ها و سرقت اسلحه بود که همه  آنها را هم در دهه ۶۰ علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند. لذا منافقین سهم قابل توجهی در انقلاب نداشتند تا کسی انقلاب آنان را دزدیده باشد. در عوض این امام (ره)، روحانیون مبارز و متدینین بودند که موفق به بسیج مردم بر ضد رژیم و کشاندن آنها به خیابان‌ها شدند. و این منافقین بودند که سر سفره آماده نشستند و نمک را خورده و نمکدان را شکستند.

رفتار رجوی قبل از انقلاب در خانه‌های تیمی که پسر و دختر زیر ماسک خواهر و برادر در کنار هم می‌خوابیدند، عملی خلاف دین و شرع بود. سابقه ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران، عملی کاملاً‌ ضد دین بود که منافقان در دهه ۶۰ انجام دادند. منافقین با رژیم متجاوز عراق از سال ۶۰ تا زمان سقوط صدام همکاری می کردند، این رفتار آنها، عملی مخالف شرع و حاکی از خیانت به دین و مملکت بود. از دیگر اقدامات بی رحمانه منافقین این بود که آنها اقدام به سرکوب انتفاضه مردم عراق، کشتار و زنده به گور کردن تعداد زیادی از کردهای عراق کردند که این عمل آنها اخلاق و انسانیت بود. رجوی ها حتی از کشور اسلامی ایران برای کشورهای غیر مسلمان و غربی جاسوسی می کردند، در صورتی که جاسوسی و دادن اخبار دروغ به آنان، عملی خلاف  دین است.

مسأله طلاق و ازدواج ایدئولوژیک که طی آن مریم رجوی از «مهدی ابریشم‌چی» شوهر سابقش جدا شد و بدون نگداشتن عده با مسعود رجوی ازدواج کرد، عملی خلاف شرع است و بر اساس احکام شرعی مریم به مسعود حرام ابدی است و ادامه رابطه آنها طی چندین سال هیچ توجیه شرعی و عرفی نداشت و ندارد. آنها حتی در اقدامی بی رحمانه زنان را از همسرانشان و فرزندان را از والدینشان جدا نمودند که منجر به فروپاشی خانواده‌ها شد. این اقدام منافقین عملی خلاف اخلاق و مصداق بارز ظلم بود.

فرقه رجوی دید ابزاری نسبت به زن دارد. تشکیل حرم‌سرا توسط مسعود رجوی و ازدواج همزمان با چندین زن مبین این مساله بوده و عملی خلاف حقوق زن محسوب می شود. همچنین مریم رجوی در مصاحبه ای که با برخی خبرنگاران خارجی و محافل غربی داشتند با لباسی مبتذل ظاهر شدند که این مساله حاکی از عدم تقید به دین و اخلاق است که چندین بار توسط وی رخ داده است. کمک گرفتن از خوانندگان و رقاصه‌های بی بند و باری مانند مرضیه، عملی خلاف شرع و حاکی از اعتقاد به این اصل خلاف شرع است که «هدف وسیله را توجیه می‌کند». انجام عزاداری با نوحه خوانی یک زن در بین مردان، هیچ گونه توجیه شرعی ندارد ولی منافقین در عزاداری های خود این عمل خلاف شرع را انجام می دهند.

نماز جماعت مختلط بدون رعایت حریم شرعی، آن هم به امامت دلقکی به نام مجید معینی که روزی لباس روحانیت را به تن دارد و روز دیگری با ریش تراشیده و کراوات امام جماعت، می‌شود، خلاف شرع دیگری است که توسط آنان انجام گرفت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37853

نوشته های مشابه