• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
واکنش کاربران به نماز جماعت در مقر شیطان

یاد نماز جماعتِ لشکر یزید افتادم

  • کد خبر : 37757
  • 21 ژانویه 2023 - 14:15

چند روز است فیلمی در فضای مجازی پخش شده که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته؛ فیلم نماز جماعت فرقه رجوی تروریست در سال‌روز ولادت حضرت زهرا(س) در مقر «اشرف۳»  واکنش کاربران به این فیلم خواندنی است.

به گزارش فراق، این فیلم شاید باعث تعجب برخی از مخاطبان شده باشد اما پیش از این نیز این رفتارها از فرقه رجوی دیده شده است. به‌عنوان مثال چندی پیش ویدئویی از برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) در روز عاشورا توسط رجوی و با خوانندگی یک زن منتشر شد که واکنش‌های فراوانی را در پی داشت.

برگزاری مراسم شب قدر در ماه رمضان، خواندن دعای کمیل و … از دیگر رفتارهای منافقانه این فرقه تروریستی بود که در سال‌های اخیر رسانه‌ای شده است؛ فرقه‌ای که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه آلوده است و کارنامه سیاه آن‌ها با این رفتارهای نفاق‌آلود پاک نمی‌شود.

برگزاری مراسم شب قدر توسط مریم و مسعود رجوی

رجوی‌ها به‌خوبی می‌دانند که مردم ایران مردمی دین‌دار و دوست‌دار اهل بیت هستند و از همین رو برای تطهیر چهره منفور خود در میان مردم از نمادهای مذهبی سوء استفاده می‌کنند. این در حالی است که مردم ایران فرقه رجوی را به‌عنوان تروریست‌های جنایتکار می‌شناسند. اقدامات جنایتکارانه فرقه تروریستی آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان تمام آن‌ها را بررسی و فهرست کرد.

واکنش کاربران

انتشار فیلم نماز جماعت گروهک تروریستی منافقین در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در اردوگاه اشرف ۳ واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.
 

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37757