• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افرادی که یاریگر دشمن شدند چه حقی برای تعیین وضعیت کشور ما دارند؟ / ۱۰۰۰پناهجو مدعی نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی شدند

  • کد خبر : 37709
  • 19 ژانویه 2023 - 10:47

افرادی که یاریگر دشمن شدند و سال هاست اطلاعی از وضعیت کشور ندارند چه حقی برای تعیین وضعیت مملکت ما دارند؟

به گزارش فراق، با وجود پایان اغتشاشات و بازگشت مردم ایران به زندگی عادی و روزمره، دولت های غربی و معاندین که دریافتند با تحریک مردم داخل به منافع و اهداف خود نمی رسند، در خارج کشور با اشکالی دیگر به توطئه و آتش افروزی ادامه می دهند.

روز دوشنبه افرادی به ظاهر ایرانی که هیچ گونه عِرق ملی نداشتند به طعمه و بهانه هایی برای پیش بردن اهداف دول اروپایی تبدیل شدند.

دولت های اروپایی با فریب های حقوق بشری و حقه بازی های پیچیده از این برنامه ها سو استفاده می کنند که اهداف خود را پیش ببرند. حداقل دو میلیون ایرانی در اروپا زندگی می کند. اما بنا به آمار خودشان با اغراق حداکثر هزار تن در برنامه ای دستوری شرکت نمودند.

این نشان دهنده بی اعتنایی اکثریت مطلق ایرانیان و آن دسته پناهندگان شریف خارج کشوری است که حساب شان از این وطن فروش ها جداست.

پس چطور این تعداد اندک می توانند نماینده ۸۰ میلیون ایرانی باشند به جز اینکه همه این برنامه ها و خواسته های پرفریب، توطئه اروپا با تحریک یک سری گروه های معاند می تواند باشد.

دولت های اروپایی با طناب پوسیده فرقه جنایتکار رجوی بارها به چاه افتاده اند. این بار نیز قربانی شعارهای آتش افرزوانه و جنگ طلبانه آنان می شوند.

در حالیکه هواداران فرقه رجوی جرئت و اجازه برگزاری تظاهرات با پرچم و آرم خود را ندارند خواسته‌های کینه جویانه و افرادشان را بی نام ونشان در تظاهرات ها می چپانند. به خاطر داریم که شعار تحریم سپاه پاسداران و اجرای تحریم های هرچه بیشتر سالهاست خواست اربابان اسرائیلی و غربی است که از زبان فرقه تروریستی رجوی بیان می شود.

این است که با فریب، چند هزار تظاهر کننده‌ای که اولین نمود آنها برای مردم ایران، وطن فروشی است و آنها را هم وطن خود نمی دانند، در سیاهی لشکر گروه های معاند از جمله سازمان تروریستی مجاهدین و دشمنان ایران قرار می گیرند و تبعات کار خویش را نیز درک نمی کنند.

این افراد فریب خورده و ساده اندیش اروپا نشین برایشان جز به دست آوردن پناهندگی و شهروندی، موضع مردم ایران، آلام و دردهای آنها اهمیتی ندارد. آنها با این حرکات به روشنی نمایش می دهند که چگونه جاده صاف کن دشمن برای رسیدن به اهدافش از جمله تجزیه طلبی، تضعیف اقتدار ایران، هرج و مرج و از بین بردن جایگاه منطقه ای ایران و… می شوند.

افرادی که یاریگر دشمن شده اند و سال هاست اطلاعی از وضعیت کشور ندارند چه حقی برای تعیین وضعیت مملکت ما دارند؟ همانا که مشخص است بازیچه و ملعبه ای بیش نیستند.  اروپایی ها نیز در آینده نزدیک خواهند فهمید این راهی که می روند سرابی بیش نیست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37709

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی