• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

برگزاری نماز جماعت در مسجد ضرارِ آلبانی به اقتدای شیطان

  • کد خبر : 37704
  • 19 ژانویه 2023 - 10:47

موضوع نفاق یکی از مسائل مهمی است که در قرآن و متون دینی مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش فراق، این گروه که ما در زبان فارسی آن ها را «دورو» یا «دو چهره» تعبیر می‌کنیم، نه اخلاص و شهامت برای ایمان آوردن دارند و نه قدرت و جرات بر مخالفت صریح، در صفوف مسلمانان واقعی نفوذ کرده و از آنجا که ظاهری اسلامی دارند، غالبا شناخت آنها مشکل بود که قرآن با بیان نشانه‌های دقیق وزنده خط باطنی آنها را آشکار می‌سازد.

از آنجا که اسلام در طول تاریخ خود بیشترین ضربه را از منافقان خورده است، سخت‌ترین حملات خود را متوجه منافقان ساخته و آن قدر که آنها را کوبیده هیچ دشمنی را نکوبیده است. نکته حائز اهمیت این است که هیچ کدام از امامان معصوم (علیهم‌السّلام) ما توسط کفار و مشرکین به شهادت نرسیده‌اند و همگی بدست همین منافقان به ظاهر مسلمان شهید شده‌اند که خود جای بسی تامل است.

در زمان پیامبر اکرم (ص) دوازده نفر از منافقان به دستور «ابوعامر فاسق» مرد شماره دو نفاق، در کنار مسجد «قبا» که اولین مسجد بناشده در اسلام بود، مسجدی ساختند تا تحت پوشش آن به اغراض پلید خود برسند. غرض منافقان از ساخت این مسجد در واقع چهار چیز بوده است:

۱ـ ضرر و ضربه زدن به مؤمنانی که در مسجد «قبا» جمع می‌شدند.

۲ـ تقویت و تشدید کفر درونی از طریق فراهم کردن مکانی برای ترک نماز.

۳ـ ایجاد تفرقه و اختلاف بین مؤمنین که به صورت اجتماع در مسجد «قبا» نماز اقامه می­کردند.

۴ـ ایجاد کمین‌گاهی برای محاربه با خدا و پیامبر اکرم(ص).

لکن خداوند خیانت آنان را آشکار کرد و با نزول آیه ۱۰۷ و ۱۰۸ سوره توبه، پیامبر(ص) دستور تخریب و آتش زدن مسجد منافقان (ضِرار) را داد. «وَالّذِینَ اتَّخَذُوا مَسْجِداً ضِرَاراً وَکُفْراً وَتَفْرِیقاً بَیْنَ الْمُؤْمِنِینَ وَإِرْصَاداً لِمَنْ حَارَبَ اللهَ  وَرَسُولَهُ مِن‏ قَبْلُ وَلَیَحْلِفُنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلاّ الْحُسْنَى وَاللهُ یَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَکَاذِبُونَ – لاَتَقُمْ فِیهِ أَبَداً وَ …»آنان که برای ضرر زدن (به مسلمانان) و کفر و ایجاد تفرقه میان مؤمنان و تهیه کمین‌گاه برای کسی که پیش از این با خدا و رسولش ستیزه کرده (ابوعامر فاسق) مسجدی بنا کردند و سوگند می‌خورند که ما منظوری جز نیکی نداشته‌ایم، خداوند گواهی می‌دهد که آنان دروغ می‌گویند، هیچ گاه در آن مسجد اقامه نماز نکن …

حال دوران به جایی رسیده دو روهای نفاق، هزار چهره شدند و همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در مسجد ضرار خود در آلبانی به شیطانی اقتدا می‌کنند که اولین هدفش تشدید کفر و ضربه به اسلام و هموطنانش است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37704

نوشته های مشابه