• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سخنگوی رسمی دولت آمریکا هم روی مریم رجوی سیفون کشید

  • کد خبر : 37523
  • 09 ژانویه 2023 - 13:09

«ند پرایس»، سخنگوی رسمی دولت آمریکا روی رجوی سیفون کشید.

به گزارش فراق، پس از آن همه دلاری که فرقه رجوی به دهان ۲۵۰ تن از مقامات تاریخ در رفته و سابق آمریکایی ریخت که جمع بشوند و بگویند مریم قجر رئیس جمهور است و برایش کف بزنند، سخنگوی رسمی دولت آمریکا در یک اظهار نظر درباره اپوزوسیون های ایران بدون هیچ اشاره به نام مجاهدین گفت: « اعتراضات ایران خودجوش بوده و از مرزهای قومی و جغرافیایی فراتر رفته و به نوعی رهبر ندارد…»

مریم قجر اگر کمی غیرت داشت باید کوهی پیدا می کرد، از آن بالا می رفت و خود را پایین پرت می‌کرد تا از این خواری و تمسخر نجات یابد.

در رویدادی دیگر سرکرده‌های خودخوانده اپوزوسیون نما، گرد هم جمع شدند و بیانیه های مشترکی داندند و به زعم خویش خواستند بزرگترین نقطه ضعف کارشان یعنی نداشتن جبهه واحد و رهبری را جبران کنند. جالب اینکه ریز و درشت معاندین که دور هم جمع شدند از ربع پهلوی گرفته تا مصی جوجه تیغی و… آن ها هم به دلیل نفرت و تنفری که مردم ایران از فرقه رجوی دارند نامی از رجوی نبردند.

حالا این زنک شارلاتان هی توی سر خود و سایر اعضای شورایش بزند، آن ها را بفرستد در پارلمان های اروپایی و آمریکایی سگ دو بزنند، دوباره صدها هزار دلار پول مفت خرج کند، راه به جایی جز فاضلاب نخواهد برد.

رجوی ها تحویل بگیرند، این از «ند پرایس» آن از ربع پهلوی و بقیه خیانتکاران و این هم از ملت ایران که سالهاست این وطن فروش‌ها را از ایران بیرون کردند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37523

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم