• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اعتراف سخنگوی حزب دموکرات به همکاری با رجوی /  ما باید با مجاهدین هم ائتلاف کنیم/ آمریکا تنها پیش شرط کمک به گروهک‌ها را اتحاد آنها عنوان کرده است + فیلم

  • کد خبر : 37498
  • 08 ژانویه 2023 - 12:35

سخنگوی تجزیه‌طلبان دموکرات کردستان گفت: حاضر هستیم در تلاش برای توطئه علیه ایران با مجاهدین هم ائتلاف کنیم، چون ما قبلا با شورای مقاومت همکاری داشتیم.

به گزارش فراق، سخنگوی تجزیه‌طلبان دموکرات در جدیدترین اظهارات خود در شبکه سعودی نشنال مدعی شد تا برای مقابله با ایران باید با رجوی و تمام جریان های مخالف ایران حتی اگر اختلاف عقیده هم داشته باشیم، ائتلاف کنیم.

«خالد عزیزی» سخنگوی حزب دموکرات در این شبکه تروریستی همچنین گفت:
هیچ خط قرمزی نداریم و آمادگی داریم با تمام جریان‌ها از جمله مجاهدین که معتقد به براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، ائتلاف تشکیل دهیم.

به نظر می رسد پیدا کردن سرنخ این اظهارات چندان پیچیده هم نیست. چندی پیش جان بولتون،‌ مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا و مستمری بگیر مریم رجوی در گفت‌وگویی با بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی گفته بود: «من فکر می‌کنم دولت آمریکا باید در مشورت با گروه‌های اپوزیسیون، در مشورت با گروه‌های خارج‌نشین ایرانی که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال هستند و با گروه‌های داخلی در ایران مرتبط هستند، به آن‌ها چیزی را بدهیم که از همه بیشتر احتیاج دارند؛ مثلا منابع مختلف ارتباطات، قابلیت برقراری ارتباطات از منابع خارجی با افراد و گروه‌های مختلف داخل ایران.»

بلافاصله پس از اظهارات بولتون، عبداله مهتدی و خالد عزیزی از طرف گروهک های تروریست کومله و حزب منحله دمکرات کردستان ایران عازم واشنگتن شدند و دیدارهای مهمی با مقامات ارشد کاخ سفید و اعضای سنا داشتند.

مهتدی، سرکرده گروهک تروریستی کومله و خالد عزیزی سخنگوی حزب منحله دمکرات کردستان ایران و از سران این گروهک در مصاحبه با رسانه های آمریکایی به صراحت اعلام کردند که قصد دارند تا از آمریکا برای انقلاب در ایران کمک بگیرند.

عبداله مهتدی در گفتگو با بخش کردی صدای آمریکا اعلام کرد که دولت آمریکا تنها پیش شرط کمک به گروهک ها را اتحاد آنها عنوان کرده است.

پس از این پیام آمریکایی ها به سران گروهک تروریستی کومله، مریم رجوی، در پیام‌هایی به مناسبت های مختلف از جمله اتحاد دو جناح کومله و اغتشاشات در کردستان، به این گروهک تبریک گفت و پیام رسمی رجوی نیز در سایت های رسمی کومله منتشر شد.

حال به خوبی روشن است در پشت پرده این جریان سازی های رسانه ای چه پست فطرت هایی قرار دارند و چه رویای شومی در سر می پرورانند اما زهی خیال باطل که این جنایت پیشه های شناسنامه دار استفراغ خشک شده ملت ایران هستند و جایگاهشان در زباله دان تاریخ معلوم است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37498

نوشته های مشابه