• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
انتشار نامه رسمی «انجمن آسیلا» به مقامات آلبانی

تمام توان خود را برای حل وضعیت اعضای بازداشت شده «آسیلا» به کار گیرید

  • کد خبر : 37393
  • 03 ژانویه 2023 - 11:58

«انجمن آسیلا» با انتشار یک نامه رسمی، از مقامات آلبانی خواست تا تمام توان خود را برای حل وضعیت حساس و خطرناکِ اعضای بازداشت شده این انجمن به کار گیرند.

به گزارش فراق، در نامه‌ای که توسط این انجمن خطاب به باجرام بگاج، رئیس جمهور آلبانی، ادی راما، نخست وزیر، بلدار سوسی، وزیر کشور، و وزیر بهداشت و پشتیبانی اجتماعی، خانم اوگرتا ماناستیرلیو نوشته شده، آمده است:

از تاریخ ۸ نوامبر۲۰۲۲ (۱۷ آبان ۱۴۰۱)، شش عضو انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) به نام های حسن حیرانی، علی هاجری، مهدی سلیمانی، حسن شهباز و غلامرضا شکری در مرکز بسته پناهجویان در «Karec-Durres» بازداشت شدند.

آنها شهروندان ایرانی، اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق و در حال حاضر اعضای انجمن آسیلا هستند. خانواده‌های این افراد دلیل این بازداشت را نمی‌دانند، تمام تلاش‌ها برای اطلاع از علت حبس انجام شده اما پاسخ جامعی دریافت نشده است.
چند روزی است که این افراد در اعتصاب غذا هستند، برخی از بیماری‌های مزمن رنج می برند، کمبود غذا و دارو جان آنها را به خطر می‌اندازد. مسئولین مربوطه علت نگهداری آنها در بازداشت را توضیح داده و از تمام توان خود برای حل این وضعیت حساس و خطرناک برای نجات زندگی آنها استفاده کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37393

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی