• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
همسر «حسن حیرانی» در گفت‌و‌گو با روزنامه‌نگار آلبانیایی

وزیر کشور آلبانی هر چه سریع‌تر همسرم را آزاد کند / آلبانیایی‌های مسلمان در زندان می‌پوسند اما تروریست‌ها محکوم نمی‌شوند + فیلم

  • کد خبر : 37376
  • 02 ژانویه 2023 - 13:50

همسر حسن حیرانی از «بلدی کوچی»، وزیر کشور آلبانی خواست تا هر چه سریع‌تر همسرش که با توطئه مریم رجوی در «کراچ» زندانی شده را آزاد کند.

 به گزارش فراق، «مارگاریتا بالکو» در یک گفت و گوی ویدئویی با اولسی یازیچی، روزنامه نگار آلبانیایی اظهار داشت: نخست وزیر آلبانی به دستور فرقه تروریستی رجوی همسر ایرانی‌ من را در محل «کراچ» از آبان ماه زندانی کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که فرقه رجوی هنگام برگزاری نمایشگاه کتاب در منطقه دورس در اوت ۲۰۲۲، حمله وحشیانه ای به همسر من و اعضای انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی کرد، افزود: چرا پلیس و دادستانی تاکنون با این موضوع برخورد و آن ها را دستگیر نکردند؟

اولسی یازیچی نیز این ویدئو را سندی بر سیمای منافقانه حکومت ادی راما و پلیس فاسد آلبانی عنوان کرد و نوشت: در حالی که آلبانیایی های مسلمان در زندان می پوسند اما تروریست های فرقه رجوی که در مانز  اردوگاه شبه نظامی دارند و اقدامات تروریستی علیه ایران انجام می دهند، دستگیر یا محکوم نمی شوند.

تاریخ نگار آلبانیایی در این گفت و گو با اشاره به این که مهره هایی که توسط آمریکایی ها جابه جا می‌شوند در نهایت توسط اربابان خود رها شدند، از «بلدی کوچی» خواست که به قانون احترام بگذارد و شبیه دیکتاتورها مانند صدام حسین نشود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37376

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟