• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
نماینده تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی»

دولت آلبانی از سرنوشت روابط دولت عراق با فرقه رجوی عبرت بگیرد / اعضای «آسیلا» را نزد خانواده‌هایشان برگردانید

  • کد خبر : 37231
  • 29 دسامبر 2022 - 8:55

نماینده تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی از نخست وزیر آلبانی خواست تا به استقلال و حکومت کشور خویش احترام گذاشته و از سرنوشت خیانت بار روابط دولت عراق با فرقه رجوی عبرت بگیرید.

ثریا عبداللهی، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: تشکل «مادران»، ضمن اعلام حمایت مجدد از فرزندان اسیر و دربند خود، از دولت و مقامات آلبانی می خواهد هر چه سریع‌تر به وضعیت اعضای آسیلا که بی گناه بازداشت شدند، رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک دو ماه است همسران، مادران و پدران آنها نگران و فرزندانشان بلاتکلیف در زندان «کارچ» به سر می برند، افزود: از نخست وزیر آلبانی می‌خواهیم بیش از این باعث رنج و عذاب خانواده ها مادران و همسران بی‌گناه آنان نشود. بسیاری از آنها هم اکنون پس از اقامت های طولانی بین پنج تا ۱۰ سال در هر جای دنیا که بودند، شهروند همان کشور محسوب می شدند.

عبداللهی با انتقاد از قانون اساسی و زد و بند پلیس آلبانی تصریح کرد: مقامات این کشور حدود هشت سال است به درخواست های مکرر، التماس و ناله مادران و پدران اعضای اسیر در کمپ «اشرف۳» پاسخ نداند و آنها را از یک ملاقات و تماس محروم کردند اما متاسفانه می بینیم بدون توجه به قانون و شرع، خواسته و سفارشات یک گروه مزدور را پیش می برند.

او با بیان این که رجوی خائن دستش به خون ۱۲ هزار تن از مردم ایران آلوده است، گفت: از دولت آلبانی می خواهیم به استقلال و حکومت کشور خویش احترام گذاشته و از سرنوشت خیانت بار روابط دولت عراق با فرقه رجوی عبرت بگیرد.

ثریا عبداللهی با اشاره به این موضوع که این گروه ناسالم در مجامع سیاسی و هر جا که لازم باشد کارش را با دادن رشوه و پول پیش می برد، تصریح کرد: حتی کشور آمریکا هم در بیانیه علنی اخیر خود فرقه رجوی را تایید نکرد و بر دیکتاتوری، روابط ناسالم و غیر دمکراتیک سران مجاهدین با اعضایش صحه گذاشت.

نماینده تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی در پایان با تاکید بر این که خواسته ما آزادی هرچه سریع تر و بدون هیچ قید و شرط اعضای بازداشت شده آسیلاست، گفت: منتظر اقدام دولت آلبانی هستیم تا فرزندان ما در آستانه آغاز سال نو میلادی آزاد شده و نزد خانواده های خود در این کشور برگردند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37231