• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
حسین ثابت رستمی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی:

۴۱ سال است که منتظر یک تماس از سمت برادرم هستیم

  • کد خبر : 37096
  • 19 دسامبر 2022 - 12:42

حسین ثابت رستمی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: کمر پدرم از دوری برادرم خمیده شده و همچنان ۴۱ سال است که منتظر یک تماس از سمت برادرم هستیم.

به گزارش فراق، محمدمهدی ثابت رستمی در دوران خدمت سربازی خود در سال ۶۰، اسیر رژیم بعثی عراق شده و هم اکنون ۴۱ سال از اسارت او در سازمان مجاهدین خلق می‌گذرد.

حسین ثابت رستمی با بیان اینکه رجوی خائن برادرم را از صدام گرفت و به قرارگاه اشرف برد، گفت: بعد از ۲۲ سال چشم انتظاری و بی خبری، متوجه شدیم که برادرم زنده و در قرارگاه اشرف است. مادر و برادرم بعد از دو هفته انتظار در پشت درهای قرارگاه، دو ساعت با محمدمهدی ملاقات کردند.

برادر محمد مهدی ثابت رستمی

به نوشته ایرنا، وی افزود: کمر پدرم از دوری برادرم خمیده شده و همچنان ۴۱ سال است که منتظر یک تماس از سمت برادرم هستیم. مسعود رجوی با دروغ، نیزنگ و حیله گری جوانی برادرم را گرفت حداقل فرصت بدهد که یک تماس و یا دیدار با خانواده داشته باشد. مریم رجوی می گوید خانواده مزدور و خائن است؛ اصلا اینطور نیست، وقتی خانواده ها به دیدار فرزندشان می رفتند آنها سنگ و آهن به سوی عزیزانشان پرتاب می کردند و خانواده ها با نهایت مهربانی این کار را پذیرفتند.

ثابت رستمی اظهار داشت: از همینجا به برادرم می‌گویم که هر زمان برگردی ما تو را در آغوش گرم خانواده می گیریم. ایران آزاد است، از دولت آلبانی، حقوق بشر، صلیب سرخ و از ارتش ایران میخواهم که برادرم را یاری کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37096