• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

دل نوشته مادر «حافظ نصرتی» برای پاره تنش / هنوز بوی بدنت را به مشام دارم

  • کد خبر : 36987
  • 14 دسامبر 2022 - 10:33

خانواده چشم انتظار حافظ نصرتی دل نوشته‌ای از طرف مادر بی قرارشان برای پاره تنش منتشر کردند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز استان اردبیل، مادر چشم انتظار حافظ نصرتی هم اکنون به علت سال ها بی قراری و حسرت انتظار، بیمار شده و توان خروج از خانه را ندارد.

مادر و برادر حافظ نصرتی در زمان حضور خانواده ها در مقر «اشرف» موفق به دیدار با «حافظ» شدند، اما نگهبانان فرقه ضد خانواده رجوی با کنترل وی، اجازه صحبت به آنها را ندادند.

در دل نوشته مادر «حافظ نصرتی» آمده است:

جگر گوشه من از زمانی که آخرین بار تو را دیدیم مدت زیادی می گذرد، یادت هست که لحظه دیدارمان چقدر لحظه زیبایی بود، هر چند نگهبانانی که با تو بودند نگذاشتند زیاد با تو صحبت کنیم، تو هم که از ترس آنها حتی نمی توانستی به ما نگاه کنی.

هنوز بوی بدنت را به مشام دارم، نمی دانی  از آن روز تا به حال چه رنجی می کشیم. حافظ کاش با آن وضعیت و قیافه تو را نمی دیدم. عزیزم چرا در این زندان افتادی، چرا آن نگهبانان این همه مراقب تو بودند؟ مگر تو مرتکب چه گناهی شده بودی؟ آخر خودشان به ما اجازه ورد به اشرف و ملاقات با تو را دادند ولی به تو اجازه ندادند که با ما صحبت کنی. نمی دانم در آنجا زمان و زندگی برای تو چگونه می گذرد ولی اینجا زمان برای ما بدون حضور تو خیلی بی مفهوم و بی هدف می گذرد. همه در موقع تحویل سال، مناسبت های خاص، و اعیاد به فکر خنده و شادی هستند ولی تک تک ما از ناراحتی و گریه زیاد از حال می روند.

عزیز جان، نگران آمدن به ایران نباش. به خدا قسم چند نفر از دوستانت به ایران آمده و با آغوش باز استقبال شده اند. تو را قسم می دهم به جان هر کسی که دوست داری بیا و این دوری را به پایان برسان. مگر خودت قول نداده بودی که بر می گردی؟

ای کاش می توانستم پرواز کنم و زیر بالت را بگیرم. تو را بخدا بیا و در کنار خانواده ات زندگی جدیدی را شروع کن.

بیا و آروزی ما را تا دیر نشده برآورده کن، نگذار دیر شود که پشیمانی بعد از عزیزان هیچ سودی ندارد، چون ما هر شب را تا صبح و هر صبح را تا شب در آرزوی دیدن تو به شب می رسانیم .

امیدواریم بعد از خواندن این نامه متوجه شده باشی که ما چقدر تو را دوست داریم، و برای دیدنت لحظه شماری می کنیم. این نامه با دست خط مریم نوشته شده که بهترین آرزویش دیدن و به آغوش گرفتن توست. تو را به خدا برگرد تا ما هم طعم زندگی شیرین و بدون غم و غصه را بچشیم.خداوند نگهدارت باشد. منتظر دیدارت هستیم .

پایگاه خبری-تحلیلی فراق برای مادر چشم انتظار حافظ نصرتی آرزوی سلامتی و طول عمر نموده و امیدوار است به زودی چشم این مادر به دیدار پاره تنش نورانی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36987

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی