• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

مزدوری مجدد برخی جداشده‌ها در اروپا برای فرقه رجوی + اسامی نان به نرخ روز خورها

  • کد خبر : 36408
  • 10 نوامبر 2022 - 11:26

مدتی است که برخی از جداشده‌های فرقه رجوی در اروپا برای این فرقه تروریستی مجدد مزدوری می کنند که نشانه بی شرافتی آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، کم نیستند افرادی که در نوجوانی و حتی کودکی به واسطه خانواده و یا دلایل مختلف گرفتار فرقه جنایتکار شدند اما پس از درک شرایط و شناخت ماهیت فرقه توانستند خودرا از چنگال آن‌ها نجات دهند.

برخی از این افراد به جهت اینکه خودشان رنج کشیدند و به چشم دیدند که چگونه زندگی خود و بسیاری ازجوانان میهن تباه شده، دست به روشن گری و افشاگری زدند و کمک بزرگی به وجدان خود و نسل جوان کردند.

بعضی هم خسته و بی انگیزه به دنبال زندگی جدیدی رفتند تا زخم های روحی و جسمی خود را التیام بخشند. اگر چه همان افراد نیز در مقابل جامعه و مردم مسئولند اما به هرحال این بی انگیزگی ها هم نتیجه همان پلیدی و نحوست فرقه است که از این ها نیز می‌گذریم.

اما سخن حال ما با دسته سوم از جداشدگانی است که علی رغم شناخت ماهیت کثیف فرقه، علیرغم اینکه در درون فرقه و به طور مضاعف پس از جدا شدن و ارتباط با دنیای آزاد بیشتر عمق رذالت فرقه را مشاهده کردند ولی باز هم پس از مدتی در خارج، شروع به فعالیت و حمایت های مشکوک از فرقه نموده و خود را آلوده به رذالت و کثافت فرقه کردند.

به خوبی روشن است این افراد از وجدان، حیثیت و خوی انسانی خویش به راحتی گذشته و به فکر منافع کثیف مادی هستند. این دسته به دنبال پناهندگی و رسیدن به زر و زور هستند و در این مسیر برایشان مهم نیست دوباره نقش مزدوری و رذالت پیشگی را اجرا کنند. دروغ گویی و نفاق در ذات این افراد به خوبی روشن است چرا که اگر واقعا سازمان مجاهدین را قبول داشتند همانجا می ماندند و به مانند سابق نداشتن زن، زندگی، بچه و سایر قوانین فرقه را تحمل می کردند!

جالب است بدانید بسیاری از آنها برای جدا شدن از فرقه سال ها تلاش کردند و در سال هایی که در کمپ اشرف و درون تشکیلات بودند بارها علیه فرقه برخاسته و به روشنی انگشت بر خیانت ها و جنایت های فرقه گذاشتند. اما حالا که پایشان به بیرون رسیده نمی توانند فرافکنی کنند و اگر خودشان را به خریت می زنند بدانند که سایرین فریب آن ها را نمی خورند. افرادی که با هر قلم و یا هر قدمی دوباره شیطان مجسم و فرقه رجوی را حمایت می کنند که روزانه به دنبال اغفال و کشتن جوانان ایرانی است گناهی نابخشودنی دارند و در تمام جرم های فرقه شریک هستند.

افرادی چون شریف دانش پیپ، حمید مکی، علی رئوسان، ناصر خواجه گیری، بابک رهنورد، نعمت فیروزی، مراد برسته، محمد ناهید، حمیدرضا طاهرزاده، حنیف ناظم زمردی(دلقک فرقه رجوی)، علیرضا حسنی، محمداقبال، محمد حسین توتونچیان (سرکرده سایت آفتابکاران)، مجتبی علیقلی، حسین فرشید، حسن داعی، علیرضا، مصطفی، مهناز، لیلا، بابک، سمیه و … خطاب به این ایادی نان به نرخ روز خور می گوییم، مطمئن باشید دست تان تا مرفق به مانند ارباب پلیدتان رجوی، به خون آغشته است و سهم شما از درونی ها بیشتر است چرا که آگاهانه و فقط به خاطر منافع کثیف این روزهایتان، نمایش حمایت از فرقه برگزار می‌کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36408