• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

وحشت فرقه رجوی از افشاگری و پشتکار مدیر عامل انجمن نجات

  • کد خبر : 36385
  • 08 نوامبر 2022 - 12:22

تمام شخصیت ها و افرادی که خدابنده را می شناسند می دانند که وی از محبوبیت زیادی در میان خانواده های اسیران فرقه رجوی در ایران برخوردار است.

به گزارش فراق، بخشعلی علیزاده با ارسال متنی به فراق به بهانه اهانت فرقه جنایتکار رجوی به مدیرعامل انجمن نجات نوشت: اینکه رجوی و سران تبهکارش این قدر از ابراهیم خدابنده، مدیرعامل انجمن نجات کینه و دشمنی به دل دارند کاملا قابل فهم است. وی با اشرافیتی که به فرقه تروریستی رجوی داشت به خوبی توانست ماهیت پلید این فرقه دجال را برای افکار عمومی آشکار کند.

خدابنده، مهندس رشته برق و فارغ التحصیل از دانشگاه انگلستان است. او از ابتدای انقلاب ضد سلطنتی به دلیل اینکه دارای افکار مذهبی بود جذب گروهی تحت عنوان «دانشجویان مسلمان» شد. در این میان با تفکرات سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی آشنا شد و به تحت تاثیر سخنان فریبکارانه رجوی به عضویت سازمان مجاهدین خلق در آمد.

ابراهیم خدابنده به دلیل حضور در اروپا و تسلط به زبان انگلیسی در قسمت روابط بین الملل مجاهدین سازماندهی شد و برای ماموریت های سازمان به کشورهای مختلف سفر می کرد.

او در سال ۱۳۸۲ در یک ماموریت به کشور سوریه فرستاده شد تا حدود دو میلیون دلار را برای سازمان جابجا کند. مدیر عامل فعلی انجمن نجات به همراه یکی از نفرات دیگر فرقه در سوریه توسط پلیس شناسایی، دستگیر و در نهایت تحویل دولت ایران شد.

از این به بعد آقای خدابنده طبق گفته های خودش ابتدا خیلی در مقابل بازجویان خود در زندان اوین مقاومت و به صورت مطلق از رجوی دفاع می کرد، ولی بازجوهای وی به قدری با رفتار انسانیشان او را تحت تاثیر قرار دادند که تمام تبلیغات رجوی علیه حکومت ایران در ذهن ایشان فرو ریخت و خدابنده را دگرگون کرد.

نقطه عطف تغییرات ایشان از همین جا کلید خورد. فعالیت های انسان دوستانه اش نیز از همین جا در راستای نجات افراد گرفتار در سازمان تروریستی رجوی و از سویی کمک به خانواده هایی که فرزندانشان در تشکیلات رجوی گرفتار بودند شروع شد.

وی با تاسیس «انجمن نجات» در ایران بزرگترین اقدام انساندوستانه خود را کلید زد که تا همین امروز این فعالیت ها ادامه دارد.

خدابنده هم اکنون چهرۀ شناخته شده ای در محافل حقوق بشری است. در واقع باید گفت که رجوی با فعالیت های افشاگرایانه آقای خدابنده متوجه شد که همه ارکانش در خطر است و باید او را متوقف نماید.

رجوی و سران سازمان تروریستی اش بارها تلاش به حذف فیزیکی و ترور ایشان کردند ولی هر بار شکست خوردند. سم پاشی، فضاسازی و تخرب شخصیت خدابنده، توسط رجوی بی وقفه ادامه داشته و دارد. اخیرا بار دیگر شاهد تخریب وی از سوی فرقه سرکوبگر رجوی بودیم. فعالیت هایی که سعی در ایجاد خوف بین خانواده های افراد گرفتار در تشکیلات رجوی را دارد تا به زعم خودشان بتوانند ارتباط بین خانواده ها و انجمن نجات را قطع نمایند.

اما آنچه واضح و مبرهن است، آن ها در این رابطه مطلقاً نخواهند توانست به اهداف شیطانی خود دست یابند.

تمام شخصیت ها و افرادی که خدابنده را می شناسند می دانند که وی از محبوبیتی زیاد در میان خانواده های اسیران فرقه رجوی در ایران برخوردار است که به همین دلیل موجب خشم رجوی و سران تشکیلاتش شده است.

برای مهندس خدابنده گرانقدر و پرتلاش آرزوی توفیق روزافزون داریم و همیشه حامی و پشتیبان او خواهیم بود.

بخشعلی علیزاده

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36385

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»