• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
دیدار میزبان فرقه تروریستی رجوی با رئیس سایبری رژیم صهیونیستی

بازی خطرناکِ «ادی راما»

  • کد خبر : 36295
  • 03 نوامبر 2022 - 11:12

سفر نخست وزیر آلبانی به اراضی اشغالی و دیدار با رئیس سایبری رژیم غاصب صهیونیستی برای همکاری‌های سایبری، بازی خطرناکی بوده که «ادی راما» آن را کلید زده است.

به گزارش فراق، سفر سه روزه میزبان فرقه تروریستی رجوی به رژیم صهیونیستی درست یک ماه پس از آن انجام شد که آلبانی روابط دیپلماتیک خود را با ایران به اتهام حمله سایبری علیه وب‌سایت‌ها و سرویس‌های دولتی این کشور، قطع کرد.

«راما» با «یائیر لاپید»، نخست‌وزیر موقت رژیم اسرائیل در شرایطی دیدار کرد که یک هفته پیش از آن مریم رجوی با سفیر رژیم صهیونیستی در تیرانا مخفیانه گفت و گو داشت و با چینش این داده ها در کنار هم به خوبی استیصال و درماندگی دولت آلبانی و مریم رجوی نمایان می‌شود. آن‌ها به خوبی یافتند که خودشان توانایی رویارویی با ایران را ندارند و برای مقابله با دشمن مشترک خود باید اختلاف های احتمالی را کنار گذاشته و دست به دامان جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی شوند. حتی بدین منظور و قبل از سفر، «ادی راما» پیش دستی نمود و یک سخنرانی هیجانی در راستای مبارزه با یهودی‌ستیزی کرد تا برای صهیونیست‌ها خوش رقصی کرده باشد.

بسیاری از رسانه های مستقل در آلبانی اعلام کردند که راما به منظور دریافت جایزه خوش خدمتی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است. لاپید هم به وی قول داده اسرائیل تا جایی که ممکن است در تلاش علیه ایران کمک خواهد کرد.

اما در حاشیه این دیدار راما با رئیس اداره سایبری ملی اسرائیل، نهاد اصلی امنیت سایبری رژیم غاصب، دیدار کرد که پشت پرده آن بسیار قابل تامل است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن تایید این دیدار اعلام کردند که «گابی پورتنوی» در دیدار با ادی راما درباره رویکرد اسرائیل در قبال امنیت سایبری و اقدامات فعال آن برای مبارزه با حملات سایبری گفتگو کرده است؛ بازی خطرناکی که ممکن است برای «ادی راما» بسیار گران تمام شود.

مردم آلبانی به شدت از سیاست‌های نخست وزیر فعلی آلبانی ناراضی هستند و زمزمه های برکناری ادی راما به گوش می رسد. آلبانی که مقری برای فرقه تروریستی رجوی بوده با اتهام واهی، ایران را مسئول حملات سایبری به زیرساخت های اینترنتی خود معرفی کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36295

نوشته های مشابه