• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پشت پرده دیدار مخفیانه مریم قجر و سفیر رژیم صهیونیستی آشکار شد

طراحی نقشه ترور ایرانیان خارج‌نشین توسط موساد و فرقه تروریستی رجوی

  • کد خبر : 36114
  • 22 اکتبر 2022 - 10:44

منابع مطلع اعلام کردند به دنبال دیدار مخفیانه مریم رجوی و سفیر رژیم صهیونیستی، نقشه ترور برخی بازیگران و فوتبالیست‌های ایرانی خارج نشین توسط این تروریست‌ها طرح‌ریزی شده است.  

به گزارش فراق، اخبار منتشر شده از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند و با هدف متهم کردن حکومت ایران حکایت دارد.

یک منبع مطلع در این زمینه اظهار داشت: هشدارهای لازم از سوی ایران به مسئولان کشورهای محل استقرار این افراد و نیز این چهره‌ها داده شده است.

تحلیلگران امنیتی در ایران پس از اطلاع از موضوع، آن را در راستای سیاست کشته سازی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و فرقه تروریستی رجوی با هدف هزینه سازی برای جمهوری اسلامی در فضای بین المللی ارزیابی کرده اند.

به گزارش فراق، مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی رجوی ۲۰ مهر ماه با «گالیت بالج» سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی و در سکوت خبری دیدار کرد که با واکنش تند رسانه های آلبانی و کنشگران سیاسی مواجه شد. تیرانا وب، در این باره نوشت: با توجه به اغتشاشات خیابانی در ایران، حضور سفیر رژیم صهیونیستی در کمپ اشرف پیام روشنی از همبستگی تل آویو و فرقه رجوی دارد.

 همدستی فرقه جنایتکار رجوی با دشمنان قسم خورده ایران، موضوع تازه‌ای نیست و این فرقه بارها دشمنی خود را با مردم ایران نشان داده که بارزترین آن همدستی با صدام، دیکتاتور معدوم عراق در جنگ هشت ساله تحمیلی است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36114

نوشته های مشابه