• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

میلیون‌ها ایرانیِ با غیرت پشت نظامشان ایستادند

  • کد خبر : 36060
  • 17 اکتبر 2022 - 14:06

این نظام تا کنون نشان داده که میلیون های ایرانی با غیرت، باشرف و مسلمان، محکم و استوار پشتش هستند و تعدادی اندک که حتی یک درصد جمعیت کشور هم نیستند خدشه ای به ملت دیرپای ایران نخواهند آورد.

به گزارش فراق، بنا بر نوشته خبرگزاری ها پس از گذشت سه هفته، با اعتراف برخی از دستگیرشدگان روشن شد که برای اغتشاشات مرتب به حساب آنها پول واریز شده و برای هر خرابکاری و پرتاپ کوکتل مولوتف و آگهی های اینستاگرامی پول گرفتند.

اعتراف ها بیشتر مشخص می کند آن هایی که این روزها دست به اغتشاش و آشوب می زنند اجیرشده و آموزش دیده اند و دنباله روهای آنها هم در یک موضوع مشترکند و آن هم فقدان درک و آگاهی. اگر می دانستند که بازی می خورند و پشت این آشوب ها چه دشمنانی قرار دارند که به خون همه از جمله همین آتش بیاران معرکه تشنه اند و قوم، قبیله، شیعه و سنی، کرد و فارس هم برایشان ارزشی ندارد هیچگاه این اشتباه ها را نمی کردند و می فهمیدند که با آب به آسیاب دشمن ریختن به کشورشان خیانت می کنند. اگر می فهمیدند بر فرض محال اگر نظامی اسلامی حذف شود چه بلایی سر کشور خواهند آورد هم از کرده خود هم پشیمان می شوند حماقت کننده هایی که به خیال خود فکر می کنند آن ها دلسوز زنان، آزادی و امنیت ایران هستند، ببینند که چگونه اغتشاشگران برای هر اقدام خود چقدر پول گرفتند.

این نظام تا کنون نشان داده که میلیون های ایرانی با غیرت، باشرف و مسلمان، محکم و استوار پشتش هستند و تعدادی اندک که حتی یک درصد جمعیت کشور هم نیستند خدشه ای به ملت دیرپای ایران نخواهند آورد جز اندکی زحمت. عناصر اصلی که همانا غربی ها هستند دیر یا زود متوجه شکست می شوند ولی فریب خورده های اندک اگر به گذشته های تاریخی خود توجه کنند در خواهند یافت که چه فتنه هایی که در ایران برپا شده و همه آنها در کوتاه زمان یا درازمدت از میان برداشته شده است.

نسل ایرانی که تا قبل از پذیرفتن و ظهور دین اسلام، بسیاری دارای آیین زرتشتی بودند در آن ایام هم گفتارنیک، پندارنیک و کردار نیک سرلوحه اعمال و نیات شان بوده است و هر گونه پلشتی و دروغ نکوهیده بوده است.

متاسفانه برخی خیلی دیر متوجه می شوند این جریانات از طرف عناصر غرب گرا و با هدایت سرمداران غرب نشین شروع شده و افرادی مثل دار و دسته رجوی اگر یک فرصت کوتاه بیایند جنایت هایی خواهند کرد که به روزگاران حمله مغولان حسرت می خوریم.

جداشدگان از فرقه تروریستی رجوی بارها گفتند همان زمان که در کمپ های رجوی بعد از ورود جرئت و اجازه خروج نداشتند، فراری ها را می گرفتند یا می کشتند و یا به زندان ابوغریب می فرستاند که در آنجا می مردند.

۴۰ سال است زنان در کمپ رجوی اجازه ندارند حتی ذره ای روسری شان عقب برود و الا در زیر باران فحش های رکیک قرار می گیرند که کمترین آن بی ناموس شدن است. آنها را مجبور کرده اند طلاق بگیرند، از بچه هایشان جدا شوند و عقیم شان کردند. رهبر فرقه به جای آزادی زنان برای خودش حرمسرا ساخته است، حالا چگونه مردم باور کنند آنها به فکر زن و آزادی و زندگی هستند.

الان هم کار به جایی رسید که معترضینِ نمایشی، کاری به مردم و نگرانی های آنها از جمله گرانی و تورم ندارند خواسته شان از مصی و نیلوفر گرفته تا بقیه فریب خورده ها این بود که نشان دادند آزادی که می خواهند این است که بتوانند درخیابان لخت باشند و هر غلطی خواستند بکنند.

 البته که کور خواندند در مملکت اسلامی به دنبال فسق و فجور باشند و ساده انگارانه است که فکر کنیم ماجرا به همین جا هم ختم می شود.

اغتشاگران به معنای واقعی خشم، تنفر و انزجار دولت مردان غربی از مردم ایران را به نمایش می گذارند. همان ها که پنج سال است اجرای برجام و تحریم ها را علیرغم تمامی همکاری ها و سعه صدر دولت ایران با بهانه های مختلف اجرا نکردند. در حالی که صدها دختر و کودک بیگناه روزانه در کشورهای تحت سلطه آنان کشته می شوند و می میرند. این ها یک شبه همه برای مرگ یک دختر در ایران اشک ریزان می شوند. این ها خواهان پیشرفت، امنیت، صلح و دمکراسی در ایران نیستند. مردم واقعی ایران با چند راهپیمایی میلیونی خویش مخالفت خود را با این مدل اعتراض ها نمایش دادند و گفتند که مخالف خسارت زدن به اموال عمومی و شهروندان و قتل ضابطین قانون هستند به همین دلیل شما روبروی مردم و درست مقابل خواسته های مردم ایستادید. شما چه گامی و چه قدمی در راستای برداشتن تحریم ها و کمک به مردم کرده اید، الا اینکه هر بار با بهانه اغتشاشات و اقدامات کور دشمن یک سری تحریم دیگر را به مردم ایران تحمیل کردید.

کاش سری هم به گلزار شهدا می زدید که ببینید در هشت سال دفاع مقدس جه جوانانی برای امنیت، سربلندی و نام ایران شهید شدند و از جان خویش گذشتند تا آنگاه متوجه شوید همین مردم شیعه و ایران اسلامی نخواهند گذاشت یک سری الدنگ، معارض و حقوق بگیر اجانب بر هم زننده آرامش کشور شوند.

هر دوره چند صد نفر را با پول سعودی و عبری اجیر کرده، آموزش می دهند و به صحنه می فرستند تا بنگاه های رسانه ای آنها با شانتاژ تعدادی را فریب دهند. باز هم حاصل قربانی کردن و به شهادت رساندن تعدادی بیگناهی ازجوانان، آگاهی مردم و تنفر بیشتر از اجانب خواهد بود. بدانید که ریشه درخت انقلاب اسلامی تناور شده و به قول رهبر انقلاب کسی غلط می کند بخواهد آن را از جا بکند.

یادداشت از: مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36060

نوشته های مشابه