• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
مریم رجوی با سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی دیدار کرد

دل دادن و قلوه گرفتن مریم رجوی با صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 35997
  • 12 اکتبر 2022 - 10:21

شبکه المیادین از دیدار روز گذشته (دوشنبه) مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی رجوی با «گالیت بالج» سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی خبر داد.

به گزارش فراق، طبق گزارش رسانه‌های آلبانی، گسترش روابط میان رژیم کودک‌کش صهیونیستی و فرقه جنایتکار منافقین در این دیدار که در کمپ «اشرف» در جنوب آلبانی برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب سایت تیرانا وب، در این باره نوشت که دیدار سفیر رژیم صهیونیستی با مریم رجوی در پاسخ به دیدار سرکرده فرقه رجوی از سفارت رژیم تل آویو در ۲۷ سپتامبر و به مناسبت آغاز سال جدید یهودی بود.

به نوشته این وب سایت، با توجه به اغتشاشات خیابانی در ایران، حضور سفیر رژیم صهیونیستی در کمپ اشرف پیام روشنی از همبستگی تل آویو و فرقه رجوی دارد.

 همدستی فرقه جنایتکار رجوی با دشمنان قسم خورده ایران، موضوع تازه‌ای نیست و این فرقه بارها دشمنی خود را با مردم ایران نشان داده که بارزترین آن همدستی با صدام، دیکتاتور معدوم عراق در جنگ هشت ساله تحمیلی است.

آلبانی که میزبان فرقه رجوی به عنوان یکی از خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی در دنیاست از حدود یک ماه پیش روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35997