• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
خوراک تبلیغاتی لاشخورها فراهم شد

یقه‌درانی قاتلین ۱۲۰۰۰ ایرانی برای «مهسا امینی»  

  • کد خبر : 35804
  • 18 سپتامبر 2022 - 13:03

در پی حادثه تلخ رخ داده برای خانم مهسا امینی، دختر جوانی که به دلیل پوشش به مرکز آموزش پلیس هدایت شده بود، رسانه های معاند بار دیگر با استفاده از دروغ پردازی های همیشگی و تکنیک تقطیع و شانتاژهای خبری به دنبال اهداف پلید خود بوده و به لاشخوری ادامه می دهند.

به گزارش فراق، متاسفانه خانم مهسا امینی به دلیل سکته قلبی در مقر پلیس درگذشت و رسانه های ضد انقلاب و در ته آن مریم رجوی لاشخور با پیروی از رسانه اربابان خود چون (ایران اینترنشنال) تلاش کردند درگذشت وی را به ضرب و شتم و شکنجه نیروهای پلیس نسبت دهند که با انتشار فیلم‌های دوربین مداربسته این دروغ سازی ها در قدم اول ناکام ماند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران در خصوص مهسا امینی اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به موضوع در همان ساعات اولیه حادثه فوق بلافاصله رسیدگی و بدون هیچ ملاحظه ای در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده سه شنبه گذشته به همراه تعدادی دیگر به دلیل پوشش نامناسب توسط ماموران امنیت اخلاقی به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شد. وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش و بلافاصله هم با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان(کسری) جهت مداوا منتقل می شود که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشده و ایشان چشم از جهان فرو می بندد.

تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته از لحظه ورود وی به مقر انتظامی تا انتقال توسط اورژانس به رویت خانواده وی رسیده و قابل ذکر است همزمان با این مسئله، مسئولان سه قوه از رئیس جمهور و دستگاه قضا تا مجلس نسبت به بررسی دقیق و فوری دلایل حادثه دستور صادر نمودند.

در بررسی‌ها تا کنون به اطلاع عمومی نیز رسانده شد که مهسا امینی به دنبال ایست قلبی بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از احیا طی فاصله دو ساعت، دو مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرد که مجدد احیا گردید. در سی تی اسکن مغزی علائمی مبنی بر هیدروسفال بودن(عارضه قبلی) گزارش شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده وی در پنج سالگی هم برای تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است. متاسفانه ایشان مجدد بعد از ظهر روز جمعه ایست قلبی می کند و نهایتا پس از ۴۵ دقیقه عملیات احیای قلبی به علت ایست قلبی ریوی فوت می کند.

به گزارش فراق، طبق تجربیات مشخص است هیاهویی که بریخ رسانه ها و افراد به راه انداختند از سر خیرخواهی برای این خانم نیست و دوباره فرصتی برای عقده ها بازگشایی شده است. یقه‌درانی بی قانون‌ترین فرقه و کریه‌ترین سرکرده ای که در پرونده اش حداقل صد زن و مرد بیگناه را مخفیانه به قتل رسانده و صدها تن تا کنون از فرقه اهریمنی آنان فرار کرده اند.

به راستی چگونه است پلیس آمریکا در روز روشن و جلوی دوربین هفت دقیقه زانویش را می گذارد روی گردن جرج فلوید و او را خفه می کند، پلیس آدم کش اسرائیل حداقل روزی دو سه نوجوان ۱۴ تا ۱۶ ساله را در انظار عمومی با گلوله به قتل می رساند و خانه های فلسطینان بی گناه را بر سر آنان خراب می کند. هزار کودک و نوجوان فلسطینی یا سیاهپوستان آمریکایی بی رحمانه توسط پلیس بدون بازجویی و با ضرب وشتم یا گلوله کشته می شوند، خبرنگار مظلوم زن (شیرین عاقله ) را با گلوله می کشند و …اما آب از آب هم تکان نمی خورد.

در یک سفارت خانه، دست و پای یک مرد بیگناه (خاشقچی) را با اره می برند. نه عفو بین الملل و نه اینترنشنال و نه سایت پاره های فرقه وحشی و هیچ جایگاه حقوق بشری صدایش در نمی آید اما حالا اینجا یک نفر بدون ضرب و شتم و احتمالا به دلیل سوابق بیماری قبلی سکته کرده چه غوغایی به پا کردند.

اینجا پلیس با اینکه تمام فیلم را پخش کرده اما مسئولین هم پیگیر هستند که حقی ضایع نشود. به جرئت می توان گفت این دلقک های اجاره ای دغدغه زن ایرانی را ندارند و شبکه های معاند نگران حقوق زنان ایران و اعتلای آن نیستند بلکه به دنبال بهره برداری های سیاسی و اهداف کثیف خود می گردند.

بدون شک مریم رجوی، عجوزه لاشخور و قاتلین ۱۲۰۰۰ ایرانی در این ماجرا روسیاه خواهد ماند اما باید جوانان و نوجوانان هوشیار باشند تا به تحریک این کفتارها دنبال آشوب و آسیب رساندن به خود، سایر هموطنان و اموال عمومی نباشند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35804