• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

پلیس آلبانی حمله کنندگان به نمایشگاه کتاب “انجمن آسیلا” را دستگیر کرد

  • کد خبر : 35492
  • 20 آگوست 2022 - 13:16

در پی حمله خشونت آمیز اعضای فرقه رجوی به نمایشگاه “انجمن آسیلا”، پلیس آلبانی همه این افراد را دستگیر کرد.

به گزارش فراق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجات یافتگان در آلبانی، پلیس آلبانی از لحظات اولیه شروع اعتراض پر هیاهوی اعضای فرقه رجوی در محل نمایشگاه کتاب تابستانه در محوطه هتل آروی شهر دورس حضور داشت اما با این وجود، تلاش نیروهای پلیس و نیروهای انتظامات هتل برای برقراری نظم در محل برگزاری نمایشگاه بی نتیجه بود و مزدوران رجوی سرانجام افسار گسیخته و به میزهای کتاب حمله ور شدند.

در شرایط پیش آمده در مقابل چشمان بهت زده شهروندان آلبانیایی، اعضای انجمن آسیلا با حفظ آرامش خود از درگیر شدن با حمله‌کنندگان فرقه رجوی خودداری کردند اما عناصر این فرقه که از کمپ اشرف سه اعزام شده بودند به فحاشی و تلاش برای درگیری فیزیکی با هم بندان سابق خود ادامه دادند. در نهایت پلیس آلبانی این افراد را مجبور به سوار شدن به خودرو پلیس کرد.

غرفه آسیلا به عنوان انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی، در نمایشگاه تابستانه کتاب آلبانی، با هدف تبادل فرهنگی میان ایران و آلبانی و افشای ماهیت فرقه رجوی در جهت رهایی اعضای گرفتار در کمپ اشرف سه در منطقه دروس برپا شده است. با پایان گرفتن جنجال‌ رجوی ها، اعضای انجمن آسیلا به فعالیت خود در روزهای بعد نمایشگاه ادامه دادند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35492