• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اقدام حیوانی فرقه رجوی در آلبانی

  • کد خبر : 35491
  • 20 آگوست 2022 - 12:58

مزودران فرقه رجوی با حمله وحشیانه و ددمنشانه به غرفه «انجمن آسیلا» در یک نمایشگاه محصولات فرهنگی در آلبانی، خوی حیوانی و ضد فرهنگی خویش را به جهانیان نشان دادند و دگرباره ثابت کردند که نمی توانند آزادی بیان را در جامعه دموکراسی تحمل نمایند.

به گزارش فراق، اقدام وحشیانه مزدوران حلقه به گوش رجوی روز چهارشنبه گذشته به معنای واقعی کلمه، آزادی بیان و اندیشه را در مهد تمدن اروپا نشانه گرفت و زیر پا له کرد.

هر اندیشمند و متفکری می داند که این اقدام به منزله نقض قانون و مقررات آلبانی است، بنابراین از دولت آلبانی انتظار می رود جلوی این جهالت و نادانی فرقه را گرفته، به منظور حفظ امنیت و نظم عمومی، به شدت با متخلفان این واقعه برخورد قانونی نماید.
این حق اولیه هر شهروند آلبانیایی است که با اعتراض مدنی شکایت خود را در مراجع ذیصلاح پیگیری و علیه این بی اخلاقی ها و ناهنجاریها مقابله کنند.

بدیهی است نماینده حقوقی «انجمن آسیلا» نیز مراتب شکایات خود را در مجاری قانونی پیگیری نموده تا آنان به مجازات برسند و دیگر بار نتوانند در محافل فرهنگی اختشاش و بی نظمی ایجاد کنند.

جامعه مدنی آلبانیایی بدانند که مکتب و مرام فرقه کثیف رجوی جز این نیست و این نمونه ای کوچکی بود از حرکات ضد بشری خود که در جنب یکی از هتل های استان دورس به نمایش گذاشتند.

ما خانواده ها و اعضای انجمن نجات استان کردستان ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه، از دولت محترم آلبانی استدعا داریم حمایت از این فرقه تروریستی را برداشته و با فرقه کثیف رجوی برخورد قاطع و قانونی به عمل آورند تا بیش از این قانون و مقررات حاکم بر آن کشور نقض نکنند.

یادداشت از: محمدی

انجمن نجات کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35491