• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
به دنبال وحشت از پیامدهای لغو گردهمایی اول مرداد ماه

کاه‌کشانِ «مریم قجر» در سکوت کامل خبری برگزار شد / دار و ندار مجاهدین ۲ هزار نفر نمی‌شود / رقص و پایکوبی در اشرف‌۳ هزمان با دومین روز محرم

  • کد خبر : 35355
  • 02 آگوست 2022 - 13:18

مراسم کاه‌کشانِ مریم قجر عضدانلو، همسر غیرشرعی مسعود رجوی، روز نهم مرداد ماه در سکوت کامل خبری برگزار شد.

به گزاش فراق، فرقه تروریستی رجوی به دنبال لغو گردهمایی خود به دستور اربابش آمریکا که هزینه و تبلیغات زیادی برای آن کرده بود، روز نهم مرداد و همزمان با دومین روز ماه محرم با دعوت از چند جین ورشکسته سیاسی، طی مراسمی مجازی در مقر «اشرف ۳» به رقص و پایکوبی پرداخت.

نکته جالب اینجاست فرقه حتی جرأت رسانه ای کردن این مراسم را نداشته و آن را پس از گذشت دو روز، با عنوان “کهکشان اشرف” خبری کرده است.

کارشناسان می‌گویند، مریم قجر هنوز از کابوس گردهمایی لغو شده رهایی نجسته و به جهت وحشت از رسوایی دیگر سعی نموده مراسمی برگزار کند تا اندکی از ناکامی حاصل از افتضاح های رخ داده، نجات یابد.

در بین مهمانان دعوت شده به این شوی مجازی، به جز جان بولتون که آن هم معلوم الحال و معلوم الاجرت است، هیچ شخصیت شناخته شده دیگری وجود نداشت.

پیش از این و در تنشی دیگر، ۲۳ نفر از مقام‌های آمریکایی، ایتالیایی و کانادایی که جهت شرکت در گردهمایی سراسری فرقه رجوی در اول مرداد ماه به تیرانا، پایتخت آلبانی آمده بودند با سران این فرقه درگیر شده و اظهار داشتنه بودند، لغو شدن مراسم ربطی به ما ندارد و باید حق‌الزحمه ما را کامل پرداخت کنید.

شکست فضاحت بار فرقه رجوی در ماجرای لغو گردهمایی سالانه خود که برایشان حدود دو میلیون دلار آب خورد، برای مریم قجر قابل تحمل نبود و به این جهت سعی نمود در مراسمی، یک خیمه شب بازی سر هم کند تا تکه استخوانی از آن برای لیس زدن پیدا کند.

هم اکنون دار و ندار مجاهدین به دو هزار نیرو نمی رسد و از زمان ورود به آلبانی نیز یک سوم اعضا از مقر «اشرف ۳» جدا شدند یا فرار کردند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35355

نوشته های مشابه