• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

مرگ مشکوک کارگر آلبانیایی که زباله‌های «اشرف ۳» را جمع می‌کرد / دست فرقه رجوی در کار است

  • کد خبر : 35110
  • 12 جولای 2022 - 11:45

کارگر آلبانیایی که زباله‌های «اشرف ۳» را جمع می کرد دو روز پیش به طرز فجیعی کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بر اساس اخبار موثق رسیده، «شعبان جِنی» که کارگر زباله جمع کن بخش خصوصی در منطقه مانز آلبانی بوده، دو روز پیش به داخل محفظه خودروی جمع آوری زباله کشیده شد و به طرز فجیعی جان باخت.

نکته مهم اینجاست که گفته می شود نامبرده با برخی اعضای مقر «اشرف ۳» رابطه دوستی برقرار کرده بود و چون اعضا به او می گفتند که فرصت یا اجازه خروج از مقر را ندارند وی هم با اعتماد نسبی که پیش آمده بود هر از گاهی برای آن ها شارژ تلفن همراه یا گوشی دست دوم تهیه کرده و به آنها تحویل می داد.

کارشناسانی که پرونده درگذشت این کارگر بخت برگشته را بررسی کردند، گزارش دادند با توجه به مکانیزه بودن دستگاه جمع آوری زباله، امکان این که «شعبان جِنی» ناخواسته به داخل محفظه کشیده شده وجود ندارد و مرگ وی کاملا مشکوک است.

همچنین منابع محلی به خبرنگار فراق گفتند که فرقه از موضوع ارتباط این کارگر با اعضای ناراضی «اشرف۳» خبردار شده بود و به همین جهت در یک نقشه کثیف جان کارگر بیچاره را گرفته است.

موضوع مرگ های مشکوک در فرقه رجوی از گذشته تا کنون مطرح بوده اما خبری که امروز منتشر شده آثاری است که هشدار آن را پیش از این روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر آلبانیایی درباره مخاطرات حضور فرقه رجوی در این کشور داده بودند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35110

نوشته های مشابه