• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
نامه جمعی از جداشده‌های فرقه رجوی به معاون سابق رئیس جمهور آمریکا

جناب «پنس» می‌دانی در قرن ۲۱ در «اشرف ۳» تلفن همراه ممنوع است /  رهبران این فرقه تا دلتان بخواهد پشت سر آمریکا و ترامپ صحبت کردند / ۱۰۰۰ نفر در آلبانی از فرقه رجوی جدا یا فوت شدند

  • کد خبر : 35103
  • 11 جولای 2022 - 13:41

جمعی از جداشده های فرقه رجوی به معاون سابق رئیس جمهور آمریکا که از اخیرا از مقر «اشرف ۳» و با مریم رجوی دیدار کرد، نامه نوشتند.

به گزارش فراق، جداشده ها در این نامه تکان دهنده به «مایک پنس» هشدار داده و گفتند: مسئولان رده بالای فرقه افرادی بسیار حقه باز دروغگو و فریبکار هستند که هیچ چیز قدرت برایشان مهم نیست مراقب باشید فریب آنها را نخورید. این را هم بدانید در این چند دهه ما یادمان نمی آید رهبران سازمان در نشست ها علیه شوروی و روسیه صحبتی کرده باشند اما علیه آمریکا تا دلتان بخواهید صحبت می‌کنند.

در متن کامل این نامه آمده است:

جناب مایک پنس

بدون هیچ توضیحی و از اینکه وقت گرانبار شما رو بگیریم بدون اینکه وارد تاریخچه سیاه مجاهدین خلق شویم خواستیم در چند خط مختصر خدمت شما تنها به چند نکته اشاره کنیم تا بدانید حمایت و حضور شما در اشرف  سه منجر به چه خیانتی به مردم ایران می گردد.

آقای پنس می توانید از دست اندرکاران دولت آمریکا در سال ۲۰۰۳ میلادی و هنگامی که دولت آمریکا اعلام استاتو برای سازمان اعلام کرد بپرسید، در آن زمان تعداد نیروهای سازمان چهار هزار و خورده ای نفر بود که از آن جمعیت تعداد سه هزار و ۲۲۸ نفر به آلبانی منتقل شدند یعنی از سال ۲۰۰۳ تا زمان انتقال به آلبانی حدود هزار نفر یا از سازمان جداشدند یا فوت شدند.

جناب پنس آمار نیروهای سازمان تا شش ماه پیش در آلبانی دو هزار و دویست نفر بود یعنی از زمان حضور سازمان در آلبانی حدود هزار نفر باز یا جداشدند و یا فوت شدند. اقای پنس آمار چندماه پیش سازمان موجود و مستند و در قسمت پرسنلی سازمان است اگر ابهامی در این خصوص داشتید ما حاضریم لیست را خدمت شما تقدیم کنیم.

آقای پنس آیا می دانید جمعیت جداشده های سازمان می توانست از این بیشتر باشد. می دانید صحبتهای شما درباره سازمان در سال ۱۳۹۸ منجر به عدم جدایی بعضی از نیروها شد. جناب پنس در سال هزار و سیصد و نود و  هشت وضعیت نیروهای سازمان بسیار بد شد و انتقادات و تناقضات نیروها نسبت به رهبران سازمان بسیار زیاد شد. می دانید در آن مقطع صحبت های شما در خصوص سرنگونی ایران و نقش سازمان را دایما در نشست ها می‌خوانند تا نشان دهند آمریکا پشت سازمان است تا نیروها روحیه بگیرند و از سازمان جدا نشوند.

آقای پنس مطابق لیست سازمان می دانید یک هزار و ۱۰۱ نفر از جمعیت نیروهای آلبانی سازمان بین شصت تا هفتاد سال دارند یعنی چهل و پنج درصد بین شصت تا هفتاد سال سن دارند. می دانید ۸۸۹ نفر از جمعیت سازمان بین پنجاه تا ۶۰ سال سن دارند این یعنی۸۲ درصد از سازمان بین پنجاه تا ۷۰ سال سن هستند.

جناب پنس می دانید در قرن یست و یکم در قرارگاه اشرف سه تلفن همراه ممنوع است. می دانید کسی حق ارتباط با خانواده ندارد. می دانید خانواده مرز سرخ است. می دانید کسی حق تردد تکی به شهر را ندارد و باید اجازه بگیرد و نهایتا نیز با چند نفر می تواند تردد نماید. به شما گفته اند بعد از اینکه ترامپ از مقام رییس جمهوری کنار رفت همین ابریشم چی و زهرا مریخی چه حرفهایی در خصوص وی زدند که وی ترسو و پول باز بود و اهل مبارزه نبود و مطمین باشید بعدا هم در خصوص شما می گویند. آقای پنس به شما گفته اند اینجا کسی دسترسی آزاد به کتاب  و اینترنت ندارد و کتاب آن چه سازمان می دهد که همه صحبت ها و نوشته های مسعود رجوی است و اینترنت صرفا برای کارهایی که سازمان محول می نماید.

اگر به شما گفته اند این همه محدودیت به خاطر تهدیدات حکومت ایران است بنده فقط یک سئوال از شما می پرسم آیا شما با کارمندان سازمان سیا این طور رفتار می کنید. جناب پنس بدانید همه این کارها فقط برای نگه داشتن نیروها داخل اشرف سه هستند.

این را بدانید مسعود رجوی تحمل هیچ مخالفی ندارد حتی نزدیکترین اطرافیانش نیز مستثنی نیستند چنانچه پسر خود را به خاطر اینکه حاضر نشده بود بیانیه ای را سراسر دروغ علیه یکی از مخالفن سازمان را امضا کند به صورت غیرانسانی با پول به کارفرمایش وی را از کار اخراج کردند.

مسئولان رده بالای فرقه افرادی بسیار حقه باز دروغگو و فریبکار هستند که هیچ چیز قدرت برایشان مهم نیست مراقب باشید فریب آنها را نخورید این را هم بدانید در این چند دهه ما یادمان نمی آید رهبران سازمان در نشست ها علیه شوروی و روسیه صحبتی کرده باشند اما علیه آمریکا و سازمان تا دلتان بخواهید صحبت می‌کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35103

نوشته های مشابه